
Responsabil receptie
Candidatul Ideal
Nivel conversational in limba engleza;
Persoana riguroasa, organizata;
Atentie la detalii, punctualitate.
Descrierea jobului
- primire vizitatori, gestionare vizite externe;
- gestionare relatie curierat;
- aprovizionare (papetarie si birotica);
Contractul se va semna pe o perioada de un an.
Program de lucru in doua ture, cu variatie saptamanala:
Tura 1: orele 8:00- 16:00
Tura 2: orele 12:00- 20:00.
Descrierea companiei
Michelin, lider în domeniul anvelopelor, este dedicată îmbunătățirii sustenabile a mobilității bunurilor și persoanelor prin producția, distribuția și comercializarea de anvelope pentru fiecare tip de vehicul. Aceasta oferă, de asemenea, servicii inovatoare ce sprijină afacerile, servicii de mobilitate digitale și publică ghiduri de călătorie, ghiduri pentru hoteluri și restaurante, hărți și atlase rutiere. Grupul Michelin și-a început activitatea în România în august 2001. În prezent, Michelin are în România peste 4500 de angajați, 3 fabrici, 2 la Zalău (Sălaj) și una la Florești (Prahova), o rețea comercială și un centru de servicii partajate în București. Începând cu anul 2018, Bucureștiul a devenit centru de coordonare a regiunii Europa Centrală (20 țări).
ÎMPREUNĂ, SUSȚINEM VIAȚA ÎN MIȘCARE.
De unde vin succesul și ideile? Suntem convinși că provin din inteligența colectivă.
Oamenii - angajații noștri - sunt sursa inovațiilor cu sens și durabile. De aceea, îi ajutăm să crească, să-și atingă potențialul și îi sprijinim să-și definească un parcurs profesional personalizat.
Ceea ce ne ghidează este spiritul nostru inovator, al tuturor, iar scopul nostru este să-l cultivăm și să-l încurajăm. Punem constant sub semnul întrebării status quo-ul și învățăm să facem lucrurile din ce în ce mai bine. De aceea, suntem încrezători că vom găsi răspunsuri la provocările viitorului. Aceasta este misiunea noastră ca angajator: să încurajăm inovația, să creăm o viață mai bună pentru fiecare dintre noi.
https://jobs.michelin.ro/