Responsabil in relatia cu Directia Generala Impozite si Taxe Locale
Candidatul Ideal
- Flexibilitate in program si decizii;
- Abilităţi de planificare, organizare şi coordonare a activităţilor desfăşurate;
- Persoană foarte organizată, cu un spirit de observaţie dezvoltat şi orientare către detalii;
- Foarte bune abilitati de comunicare;
- Foarte bune competente de control, capacitatea de a lua decizii;
- Capacitate de analiza si sinteza, orientare catre respectarea termenelor si atingerea rezultatelor finale.
Descrierea jobului
- asigura evidenta imobilelor cumparate din perspectiva inregistrarii acestora in evidentele DGITL (Directia Generala Impozite si Taxe Locale) in termenul legal
- asigura evidenta contractelor de vanzare-cumparare semnate si autentificate pe luni , in functie de locatia ansamblului rezidential
- completeaza evidenta necesara pentru DGITL, pe fiecare locatie cu caracteristicile din contractele de vanzare-cumparare pentru apartamente, locuri de parcare , boxe, loturi de teren
- transmite la DGITL pe platforma online contractele de vanzare-cumparare in format .pdf, situatiile solicitate in platforma, declaratiile si celelalte elemente necesare scoaterii din evidenta a loturilor de teren, apartamentelor, locurilor de parcare, boxelor pentru persona juridica si pentru fiecare din persoanele fizice incluse in contractele de vanzare-cumparare. Transmiterea online se efectueaza in primele 10 zile ale lunii curente pentru luna anterioara
- in cazul DGITL-urilor unde transmiterea documentelor pentru scoatere/introducere in evidenta nu este posibila online, asigura depunerea acestora in format fizic la registratura institutiei respective
- solicita si obtine certificate de atestare fiscala DGITL – la cerere
- tine evidenta numerelor de inregistrare primite pe platforma la transmiterea solicitarilor de scoatere din evidenta sau introducere in evidenta DGITL a imobilelor
- mutare titular contracte utilitati;
- comunicare cu clientul;
- deplasare, la nevoie, la DGITL in functie de sectorul solicitat ;
- emitere si transmitere catre clienti a facturilor pt refacturarea utilitatilor (emise de departamentul contabilitate).
- Pachet salarial atractiv;
- Salariu fix;
- Telefon, laptop;
- Training;
- Mediu de lucru sigur si prietenos;
- Contract individual de munca pe perioada nedeterminata;
- s.a. benificii.
Descrierea companiei
CLASS ENTERPRISE INVEST SRL este un important dezvoltator de proiecte imobilare din București. Misiunea noastră vizează dezvoltarea unor proiecte inovatoare, folosindu-ne de cele mai înalte cerințe de calitate și, în același timp, suntem atenți și la mediul înconjurător. Construim pentru clienții noștri și, mai mult decât atât, le îmbunătățim calitatea vieții și îi asigurăm de suportul nostru permanent printr-o relație de parteneriat.
Dovada succesului nostru constă în miile de familii mulțumite de casele construite de noi.
Încă din 2010 am construit mai mult de 3.000 de apartamente. Valoarea totală de piață a proiectelor imobiliare dezvoltate de noi se ridică la 170 milioane de euro.
- 19 mai 2022
Manipulant marfa Drobeta , Constanta,Brasov
SC Alpin 57 lux SA
Brasov, Constanta, Drobeta-Turnu-Severin -
- 13 mai 2022
TEHNICIAN ELECTRICIAN
Intec Eu Spolka Z Ograniczona Odpowiedzialnoscia Cracovia Sucursala Pitesti
Pitesti