Candidatul Ideal
Candidatul ideal
Căutăm o persoană organizată, responsabilă și orientată spre rezultate, cu experiență reală în vânzări online și în administrarea platformelor digitale.
Ce ne dorim de la tine:
Experiență anterioară de minimum 6 luni în Internet / e-Commerce
Experiență în vânzări online și administrarea platformelor de comerț electronic
Cunoștințe bune de Excel și operare PC
Familiarizare cu marketplace-uri precum eMAG, Amazon, precum și cu ERP-uri și platformele de curieri (avantaj)
Abilități excelente de organizare, planificare și coordonare
Comunicativ(ă), orientat(ă) către soluții și rezultate
Deschidere către tehnologie și învățare continuă
📩 Dacă te regăsești în acest rol și vrei să faci parte dintr-o companie în creștere, trimite-ne CV-ul tău sau un mesaj aici și te contactăm noi.
Căutăm o persoană organizată, responsabilă și orientată spre rezultate, cu experiență reală în vânzări online și în administrarea platformelor digitale.
Ce ne dorim de la tine:
Experiență anterioară de minimum 6 luni în Internet / e-Commerce
Experiență în vânzări online și administrarea platformelor de comerț electronic
Cunoștințe bune de Excel și operare PC
Familiarizare cu marketplace-uri precum eMAG, Amazon, precum și cu ERP-uri și platformele de curieri (avantaj)
Abilități excelente de organizare, planificare și coordonare
Comunicativ(ă), orientat(ă) către soluții și rezultate
Deschidere către tehnologie și învățare continuă
📩 Dacă te regăsești în acest rol și vrei să faci parte dintr-o companie în creștere, trimite-ne CV-ul tău sau un mesaj aici și te contactăm noi.
Descrierea jobului
Descrierea jobului
Responsabilități principale:
Administrarea și optimizarea canalelor de vânzare online: eMAG, site propriu, Amazon, Shopify, Pepita etc.
Verificarea și procesarea comenzilor
Emiterea facturilor și generarea AWB-urilor
Actualizarea stocurilor și a prețurilor în sistemele interne
Coordonarea fluxului de lucru împreună cu departamentele interne (service, logistică, call center) precum si cu colegii din departamentul de online.
Responsabilități principale:
Administrarea și optimizarea canalelor de vânzare online: eMAG, site propriu, Amazon, Shopify, Pepita etc.
Verificarea și procesarea comenzilor
Emiterea facturilor și generarea AWB-urilor
Actualizarea stocurilor și a prețurilor în sistemele interne
Coordonarea fluxului de lucru împreună cu departamentele interne (service, logistică, call center) precum si cu colegii din departamentul de online.
Descrierea companiei
Ce oferim:
Pachet salarial motivant + tichete de masă
Bonusuri de performanță și prime de sărbători
Asigurare medicală și stomatologică privată
Program fix: Luni – Vineri, 08:00 – 17:00
Telefon și laptop de serviciu
O echipă tânără, stabilă și un mediu de lucru prietenos, cu posibilități reale de dezvoltare
Despre companie
Suntem Top Strong, companie cu peste 10 ani experiență în comerțul online, specializați în vânzarea de scule, unelte, accesorii și echipamente.
Căutăm o persoană responsabilă și dornică de dezvoltare, care să se alăture echipei noastre și să gestioneze activ toate canalele noastre de vânzare digitală.
Pachet salarial motivant + tichete de masă
Bonusuri de performanță și prime de sărbători
Asigurare medicală și stomatologică privată
Program fix: Luni – Vineri, 08:00 – 17:00
Telefon și laptop de serviciu
O echipă tânără, stabilă și un mediu de lucru prietenos, cu posibilități reale de dezvoltare
Despre companie
Suntem Top Strong, companie cu peste 10 ani experiență în comerțul online, specializați în vânzarea de scule, unelte, accesorii și echipamente.
Căutăm o persoană responsabilă și dornică de dezvoltare, care să se alăture echipei noastre și să gestioneze activ toate canalele noastre de vânzare digitală.
Joburi similare
- 13 Nov. 2025
Asistent Manager Logistic si Administrativ
SC DING COMMUNICATION SRL
București, Ilfov, Voluntari și alte 2 orașe4500 - 6000 RON net / lună


