Responsabil achizitii

S.C. Bardi Auto S.R.L. 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ce vei face la Bardi Auto:
  • Gestionare de documente (verificare, prelucrare, înregistrare și arhivare de documente);
  • Gestionarea comenzilor interne/externe de furnizori (verificare stoc de produse, inițiere și trimitere comandă, verificare status comandă, menținerea legăturii cu furnizorii, gestionare Back-Orders);
  • Recepționarea de marfă intern/extern;
  • Gestionarea transporturilor: emitere facturi (facturi client conform comandă, stornări, reglări facturi), emitere avize de însoțire marfă, gestionare stocuri produse;
  • Întocmirea de rapoarte Intrastat și de mediu;
  • Elaborarea și transmiterea de rapoarte și situații către management;
  • Administrarea catalogului online (SICAP): adăugare produse/descrieri, editare prețuri, semnare documente, acceptare achiziții directe SICAP, acceptare comenzi;

Descrierea jobului

Ce așteptăm de la tine:
  • Constituie avantaj dacă ai experiență profesională dobândită pe o poziție similară;
  • Să ai cel puțin studii medii (studiile superioare finalizate reprezintă avantaj);
  • Să ai cunoștințe bune de operare MS Office (Word, Excel);
  • Să cunoști cel puțin la nivel mediu limba engleză;
  • Cunoștințele de limba maghiară consituie avantaj;
  • Să ai excelente abilități de comunicare și de prezentare;
  • Să fi o persoană responsabilă, organizată și atentă la detalii;
  • Să deții un grad ridicat de autonomie;

De ce să lucrezi la noi:
  • Îți oferim un angajament pe termen lung, un loc de muncă stabil, cu program fix (L-V: 8:00 - 16:30);
  • Există posibilitatea de a lucra în sistem hibrid;
  • Perspectiva unei cariere într-o companie multinațională cu tradiție în domeniul automotive și oportunitatea de a lucra cu cei mai mari producători de piese auto din lume;
  • La noi vei găsi un mediu primitor și colegi care îți vor fi alături în procesul de acomodare și de învățare;
  • Vei avea parte de provocări zilnice într-un mediu de lucru dinamic;
  • Vei avea un pachet financiar competitiv, salariul fiind oferit mereu la timp;
Locația: str. Industriilor nr. 20-26, Chiajna, Ilfov (la ieșire de pe Autostrada A1 București-Pitești, zona Carrefour Militari)

Descrierea companiei

Afacerea Bardi este una transmisa din generatie in generatie, ce dateaza din anul 1895 cand si-a inceput activitatea prin producerea si comercializarea accesoriilor din cauciuc, lampi cu carbid si piese pentru masinile de cusut. In anul 1905, Bardi Jozsef a prezentat primul catalog de piese, iar in 1907, cu o dezvoltare vertiginoasa, compania a devenit societate de actiuni sub numele de Bardi Auto Automobil RT.

Bardi Auto a cunoscut de-a lungul anilor o dezvoltare exploziva, in urma careia in anul 1994 a deschis un centru in Budapesta, iar in 2000 a infiintat primele filiale din Romania. Bardi Auto Romania a inceput cu sediul la Arad, iar din 2000 si pana in prezent a deschis mai multe depozite in orase importante ale tarii: Cluj, Timisoara, Brasov si Targu Mures. Reteaua de depozite Bardi Auto sunt la dispozitia clientilor in toata tara si s-a dezvoltat considerabil. In anul 2006, depozitul central de la Arad si-a mutat sediul in Chiajna, judetul Ilfov, intr-un loc modern, intins pe mii de metrii patrati gata sa satisfaca cele mai variate cereri ale clientilor in cel mai scurt timp posibil.

Cu un istoric de peste o suta de ani in industria auto, Bardi Auto reprezinta incredere si calitate superioara. Oferta noastra variata de solutii, calitatea serviciilor prestate si echipa de specialisti au facut posibil ca astazi sa fim un jucator important in segmentul de piese auto. Datorita ascensiunii inregistrate de companie, reteaua noastra comerciala si numarul angajatilor creste sistematic (+900 de salariati si 47 de reprezentante Bardi Auto in Romania).

Consideram ca asigurarea serviciilor la cele mai inalte standarde se poate realiza doar cu oameni calificati, motiv pentru care prioritatea noastra este de a oferi fiecarui coleg un mediu de lucru placut, siguranta si stabilitatea locului de munca, motivare financiara si dezvoltare pe plan profesional si personal. Punem accent pe profesionalism si oferim locuri de munca stabile si sigure intr-un mediu de lucru dinamic si competitiv si un climat armonios, bazat pe echitate si respect.

Publicat 2 Iun. 2022 Reactualizat 30 Iun. 2022 Expiră 2 Iul. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.