Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

REPREZENTANT VANZARI ZONA SUD-EST

KOLIBA SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Candidatul ideal-minim 2 ani experinta in vanzari,o persoana flexibila,creativa,responsabila,punctuala.Persoana onesta ,serioasa,ambitioasa ,perseverenta ,dinamica cu disponibilitate la deplasari in judetele zonei arondate ,sediul societatii din Romania si Slovacia.
Bine organizat ,consultat cu experienta considerabila in vanzari,de preferat cu produse alimentare in FMCG, ideal cu experienta si relatii pe segmentul de piata cu produse alimetare de preferat produse lactate atat refrigerate cat si produse derivate din lapte (lapte praf degresat,proteina alba concentrata din zer,lactoza monohidrata,permeat de zer).
Receptiv cu abilitati de antreprenor orientat catre client si rezultat,bun negociator.Cunostinte-de operare operare in Microsoft Office ,orientat spre rezultate, bune capacitati de monitorizare, analiza si raportare, foarte bune abilitati de comunicare si de lucru cu oamenii,spirit de antreprenor.Deschis pentru a invata .
Abilitati de vanzare si negociere, bune abilitati de organizare si planificare
Responsabilitati-intretine,si inbunatateste relatia cu clienti,trateaza cu respect si profesionalism clienti,spre incheierea contractelor,se adapteaza nevoilor clientilor.
Comunicativ ,capabil in a se organiza individual in planificarea activitatii sale,dispus la o colaborare in forma de reprezentare cu mandat comercial in regim PFA,II SAU SRL dupa caz.

Descrierea jobului

Reprezinta societatea KOLIBA SRL in regiunea arondata , in speta Regiunea de Sud-Est a Romaniei,participa activ in zona la toate ︁︀​︂︃︃​︇︃​︁︃︂actiunile societatii reprezentate targuri, expozitii precum si alte campanii de promovare,administreaza portofoliul de clienti,idenitifica noi oportunitati de desfacere a produselor din portofoliu,monitorizeaza politicile si nivelurile de pret ale competitorilor.
Societatea ofera posibilitatea de a reprezenta comercial o companie aflata in plina expansiune prezenta in cinci tari europene,cu o cifra lunara de afaceri la nivel de grup de numai putin de 5 milioane de Euro.
Se ofera pachet financiar considerabil cu posibilitati considerabile de castig corelate in functie de nivelul de performanta si volumul tranzactiolor reusite si a cotei de piata castigate.
In calitate de consultant intermediar dezvolta portofoliul de clienti din zonele arondate ,colaboreaza cu departamentul comercial al societatii ,recomanda politici pentru cresterea cotei de piata in functie de mediul concurential din zona arondata si profilul fiecarui client existent sau abordat.


DETALII FUNCȚIE:
• Stabilește, dezvoltă și menține relații de afaceri cu clienții actuali și potențialI clienții din teritoriul / segmentul de piață atribuit pentru a genera noi afaceri pentru organizație produse si servicii.
• Atingerea targetelor sI cresterea cifrei de afaceri
• Efectuează apeluri telefonice și vizite în persoană și prezentări către clienți existenți și potențiali.
• Cercetează surse pentru dezvoltarea potențialilor clienți și pentru informații pentru a determina potențialul acestora.
• Dezvoltă propuneri / oferte scrise clare și eficiente pentru clienții actuali și potențiali.
• Accelerează rezolvarea problemelor și reclamațiilor clienților.
• Coordonează efortul de vânzare cu marketing, managementul vânzărilor, contabilitate, logistică și servicii tehnice
grupuri.
• Analizează potențialul teritoriului / pieței și determină valoarea clienților existenți și potențiali
valoare pentru organizație.
• Creează și gestionează un plan de valoare pentru clienți pentru clienții existenți, evidențiind profilul, cota și valoarea
oportunități.
• Identifică avantajele și compară produsele / serviciile organizației.
• Planifică și organizează strategia personală de vânzări maximizând rentabilitatea investiției în timp pentru
teritoriu / segment.
• Gestionarea aprovizionării cu rapoarte orale și scrise despre nevoile, problemele, interesele, competitivitatea clienților
activități și potențial pentru noi produse și servicii.
• Se ține la curent cu aplicațiile produselor, serviciile tehnice, condițiile pieței, activitățile competitive,
tendințele publicitare și promoționale prin citirea literaturii pertinente și consultarea cu marketingul
și servicii tehnice.
• Participă la expoziții comerciale și convenții.

BENEFICII
• Posibilitatea activitate si in home office
• Time management personal
• Suma fixa garantata in primele 3 luni de colaborare , urmand ca dupa terminarea perioadei ,comisionul va fi calculat in functie de cifra de afaceri

CERINTE :
• Cazier curat
• Laptop personal
• Automobil personal
• Telefon personal
• Firma proprie in regim activitate PFA /SRL

RAPORTARE:
• Raportează direct persoanei selectate

Descrierea companiei

SC KOLIBA SRL este subsidiara din Romania a producatorului de produse lactate KOLIBA AS din Slovacia societate fondata in anul 1993.Compania a investit masiv in tehnologiile de ultima generatie in momentul de fata pe langa portofolil de produse traditionale din lapte ,unt si branzeturi produce si derivate din lapte obtinute prin ultrafiltrarea zerului precum proteina alba din zer WPC,permeatul de zer,lactoza monohidrata.
In Romania aceaste produse sunt prezente atat in unele retele internationale cat si la distribuitorii nationali ,regionali de produse alimentare.
Pentru mai multe detalii va rugam sa accesati site-ul nostru de mai jos: www.kolibamilk.sk

Publicat 21 Mai 2024 Reactualizat 21 Mai 2024 Expiră 20 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.