Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Reprezentant Vânzări Transporturi Internaționale de Mărfuri

LOGITRANS SRL
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cauți o carieră captivantă, care să contribuie la schimbări pozitive în viata ta. Care este următorul tău pas?
Afacerea noastră se bazează pe o cultură a performanței, profesionalismului, talentului și bunăstarii angajaților noștri.
Vei găsi aici un mediu de lucru care recompensează contribuțiile individuale și promovează creșterea profesională continuă.
În decursul a 18 ani de muncă dedicată și experiență în domeniul logistic, am introdus schimbări inovatoare remarcabile.
Toate aceste inovații au condus la dezvoltarea sistemului patentat Logitrans Perform, care sprijină fiecare angajat în creșterea performanței și evoluția în concordanță cu abilitățile și aspirațiile individuale, devenind simultan o componentă esențială a întregului sistem Logitrans Perform.


Cine suntem?
Suntem Logitrans, un pilon recunoscut în domeniul transporturilor de marfă pentru soluțiile noastre avansate și responsabile de transport rutier, maritim si aerian cargo. Credem în importanța transportului de marfă eficient și personalizat pentru a transforma modul în care afacerile clientilor noștri se conectează cu piața globală.
De-a lungul anilor, ne-am dedicat creării sistemului Logitrans Perform, stabilind astfel standarde noi în industria transporturilor de marfă, prin inovație și eficiență.
Am dezvoltat soluții de transport diferite, care să răspundă nevoilor specifice ale clienților noștri din diferite industrii, asigurând în același timp sustenabilitate și eficiență.
Prin angajamentul nostru față de inovație și excelență, am reușit să ne extindem operațiunile, deservind clienți pe multiple continente și stabilindu-ne ca un nume de încredere în industrie.

Descrierea jobului

Care va fi rolul tău în compania noastră:
  • Vânzarea serviciilor de transport rutier ale companiei: Generarea de vânzări active ︁︀​︂︃︃​︉︉​︁︂︈portofoliului de clienți existenți și potențiali, prin oferirea de soluții de transport rutier personalizate.
  • Achiziția de servicii de transport: Negocierea și achiziționarea serviciilor de la furnizorii de transport subcontractați și noi, respectând condițiile companiei și standardele de cost, timp și calitate.
  • Administrarea și monitorizarea contractelor și comenzilor de transport: Supervizarea întregului proces contractual, de la negocieri până la finalizarea obligațiilor, asigurându-se că toate aspectele sunt conforme cu procedurile interne.
  • Dezvoltarea și întreținerea relațiilor cu clienții și furnizorii de transport: Menținerea unor relații solide cu clienții și furnizorii pentru a asigura servicii de transport eficiente și de înaltă calitate.
  • Monitorizarea și îmbunătățirea satisfacției clientilor: Gestionarea feedback-ului clienților și implementarea strategiilor companiei pentru a crește vânzările.

Te potrivesti profilului?
  • Ambitios, cu un nivel ridicat de energie, capabil să îmbunătățească continuu activitatea și să ofere soluții inovatoare;
  • Dotat cu abilități excelente de comunicare și negociere, fluent în limba română;
  • Orientat către obținerea rezultatelor stabilite, cu o capacitate excelentă de adaptare în medii variate;
  • Organizat și eficient în gestionarea sarcinilor zilnice, cu o atenție deosebită la detalii;
  • Capabil să gestioneze cu calm și eficiență situațiile dinamice;
  • Competent în utilizarea tehnologiei, inclusiv Microsoft Office.


Ce beneficii ai:
  • Salariu fix: Oferim pachete salariale personalizate, ajustate în funcție de experiența și performanța fiecărui angajat, cu evaluări anuale pentru a menține echitatea și competitivitatea.
  • Bonus: Beneficiezi de un sistem de bonusuri corelat direct cu performanța ta individuală.
  • Formare profesională: Beneficiezi de acces permanent la programe de training personalizate și workshopuri specializate în sistemul Logitrans Perform, menite să-ți rafineze abilitățile necesare pentru rolul tău, facilitând astfel progresul tău profesional continuu.
Alte beneficii generale:
  • Dezvoltare personală;
  • Timp liber plătit cu ocazia zilei de nastere;
  • Cod vestimentar flexibil;
  • Posibilitatea de a desfășura activitatea în regim hybrid;
  • Gustări și băuturi;
  • Activități de voluntariat.

Ne pasă de bunăstarea oamenilor noștri - pe lângă beneficiile anterioare, s-ar putea să vrei să te bucuri de următoarele:
  • Concediu familial plătit
  • Asistență pentru educație/taxele școlare
  • Program de Asistență pentru Angajați - consiliere pentru angajați și membrii familiei

Descrierea companiei

Vrei sa afli mai multe?

Dacă dorești mai multe informații despre rol și responsabilitățile acestuia sau pur și simplu să afli mai multe despre echipă, te rugăm să contactezi: cariere@logitrans-romania.com.

Trimite-ne CV-ul tău și alte informații personale, care sunt de referință pentru o potențială angajare prin intermediul paginii noastre de cariere, direct pe e-mail: cariere@logitrans-romania.com, prin aplicația Ejobs, LinkedIn. Aceste informații ne ajută să evaluăm compatibilitatea ta cu rolul pentru care aplici și să înțelegem mai bine experiența și calificările tale. De asemenea, folosim aceste date pentru a comunica cu tine în legătură cu procesul de selectie și pentru a-ți oferi actualizări despre stadiul aplicației tale.

Publicat 13 Mai 2024 Reactualizat 9 Iun. 2024 Expiră 12 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.