Publicat 10 Apr 2017 | Reactualizat 24 Apr 2017 | Expiră 11 Mai 2017

Reprezentant Vanzari Call Center Cluj

1 post

Candidatul ideal

Studii:
•Studii medii.



Experienţa în muncă:


•Experienta minim 1an în zona de relatii cu clientii si zona de vanzari constituie un avantaj



Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:


•Cunostinte solide de limba romana;
•Cunostinte de limba engleza (nivel mediu);
•Abilitati excelente de comunicare si ascultare;
•Autocontrol, stabilitate emotionala;
•Adaptabilitate;
•Orientare catre client;
•Orientare catre rezultate;
•Capacitate de organizare si planificare a activitatii;
•Abilitati de identificare si solutionare a problemelor;
•Abilitati de invatare rapida;
•Orientare catre detaliu;
•Abilitati de lucru in echipa;
•Etica si integritate;
•Rezistenta la stres;
•Bune cunostinte de operare calculator;
•Disponibilitate de a lucra in tura.

Descrierea jobului

SCOP: Ofera asistenta clientilor, provizioneaza servicii in conformitate cu strategia si standardele de comunicare si comerciale ale companiei, promoveaza si vinde proactiv si reactiv serviciile si produsele companiei; contribuie activ la indeplinirea obiectivelor de venit ale Departamentului si la pastrarea unui grad optim de satisfactie a clientilor.



RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:


•Asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor;
•Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor in scopul indeplinirii targeturilor stabilite, ducand astfel la cresterea veniturilor companiei;
•Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emiterii facturii, ultima zi de plată, PUK, etc.), pentru rezolvarea solicitarii clientului;
•Inregistreaza solicitarile si reclamatii clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
•Furnizeaza solicitantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational;
•Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute, precum si aspecte legate de retentia clientilor existenti si reinnoiri de contracte
•Verifica gradul de satisfactie a clientilor fata de serviciile furnizate, asigurand asistenta comerciala;
•Solicita ajutorul sefului de tura/supervisorului/ managerului ori de cate ori rezolvarea cerintelor clientilor depaseste competentele proprii;
•Ia masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele sefilor ierarhici superiori;
•Aplica strategia firmei în general si a Diviziei din care face parte în special, respectand intocmai procedurile si instructiunile de lucru;
•Dovedeste interes pentru atingerea indicatorilor de performanta, atat la nivel individual, cat si la nivelul echipei;
•Participa la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii nivelului de performanta;
•Înştiinţează superiorul direct despre orice disfuncţionalitate de natură să afecteze activitatea proprie sau interesele legitime ale clienţilor si ale companiei;
•Isi insuseste in 24 de ore de la informare noile servicii si noile proceduri de lucru;
•Contribuie la dezvoltarea procedurilor si instructiunilor de lucru prin propunerile pe care le face;
•Indeplineste temporar orice alte sarcini care se incadreaza in specificul activitatii structurii din care face parte, la cererea superiorului direct;
•Cunoaste si respecta prevedcrile Legii 506/2004. privind prelucrarea date lor cu caracter personal si protectia vietii private in scctorul comunicatiilor elecironice si ale Legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a datelor;
•In cazuri de forta majora poate fi chcmat la serviciu pcntru a rezolva probleme urgente in timpul solicitat (cu respectarea Codului Muncii, Regulamentului Intern, si a legislatiei in vigonre).

Descrierea companiei

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

Reprezentant Vanzari Call Center Cluj  -  Telekom Romania Communications S.A.