Reprezentant vanzari b2b - Telekom Romania Mobile

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu 4000 - 10000 RON
Limbă străină
Industrii
Permis conducere

Candidatul Ideal

Ești o persoană dornică să crească într-un mediu inovator care încurajează dezvoltarea și îți place să construiești relații de durata cu colegii și clienții?
Găsești repede soluții agile și ai experiență în industria tehnologiei? Citește mai departe, acest rol poate fi unul potrivit pentru tine.

Ce este important pentru noi
  • Capacitatea de a dezvolta relații relevante cu colegii și clienții noștri;
  • Orientare către identificarea de soluții, cu relevanță în industria tehnologiei (preferabil telecomunicații);
  • Capacitate de a lucra simultan cu mai multe grupuri de interes (clienți, colegi, management) și de a prioritiza sub presiune;
  • Experiență într-un rol B2B costituie avantaj
  • Abilități relevante de comunicare, prezentare și sales;
  • Studii superioare;
  • Atitudine orientată către client;
  • Structura organizată, proactivă, orientată spre “ do IT better”

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi necesare:
Orientare spre rezultate; Automotivare;
Proactiv; Iniţiativă; Creativitate;
Abilităţi de ascultare;
Tehnici de vânzare;
Bune cunoştinţe de operare PC;
Permisul de conducere categoria B (fără incidente) constituie un avantaj
Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj

Descrierea jobului

Ce oferim la schimb
  • Salariu fix motivant;
  • Comisioane lunare din vanzari si bonusuri anuale de performanta
  • Instrumente de deplasare: auto, abonamente de transport;
  • Instrumente de comunicare: laptop, telefon mobil, licențe;
  • Oportunități de dezvoltare profesională, prin acces la cursuri de formare profesională;
  • O echipă pasionată de tehnologie și antrenată pentru performanță.
  • Un mediu de lucru prietenos și constructiv.

Ce așteptăm de la tine:
  • Sa dezvolți relații de încredere cu clienții, pentru a asigura continuitate business-ului pe termen lung;
  • Sa fii responsabil pentru fiecare client din portofoliu. Sa pastrezi cu succes un portofoliul de clienți prin reînnoirea contractelor;
  • Sa ai atitudine de consultant: sa stii sa identifici nevoile clienților pe termen scurt, mediu si lung, sa stii sa recomanzi mixul potrivit de soluții pentru clienți, sa identifici noi oportunități de business pentru creșterea portofoliului de clienți;
  • Sa fii proactiv în rezolvarea problemelor clienților în timp util, cu ajutorul echipelor suport;
  • Sa sustii si sa comunici cu clienții oportunitățile de marketing: invitații la evenimente, newslettere, articole relevante, etc;
  • Sa oferi si sa ceri feedback de la toate grupurile de interes (colegi/clienți/parteneri, management); Sa actionezi în urma feedback-ului primit;
  • Sa pastrezi actualizate la zi toate sisteme pe care le folosim intern în procesul de ofertare si vanzare: (CRM, Teams, etc);

Descrierea companiei

Global Connections & Communications funcționează ca dezvoltator de soluții integrate de tehnologie și comunicații.
Suntem specializați în a livra performanță bazată pe tehnologie cu impact crescut în business iar partenerul nostru principal este Telekom România, cea mai mare companie de telecomunicații din țara noastră.
Publicat 9 mai 2022 Reactualizat 24 mai 2022 Expiră 8 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.