Candidatul Ideal
Ce căutăm noi:
- Cunoștințe avansate de limba Germană;
- Experiența anterioară sau aptitudinile de servicii clienți vor reprezenta un plus;
- Bune abilități organizatorice;
- Cunoștințe de utilizare a MS Office (precum Word sau Excel);
- Excelente abilități de comunicare și capacitatea de a îți menține calmul în situații tensionate;
- Capacitatea de a lucra din proprie inițiativă și sub presiune, pentru a-ți atinge termenele;
- Capacitatea de a te adapta la un mediu în continuă schimbare și noi proceduri.
Descrierea jobului
- Răspunde tuturor întrebărilor clienților, într-un timp eficient;
- Răspunde întrebărilor generale din partea tuturor clienților utilizatori de produse;
- Știe când o problemă e de competența unui nivel superior și o transmite mai departe;
- Rezolvă toate tranzacțiile non-verbale după necesitate și cerință;
- Introducere a datelor în baza de date;
- Menține și actualizează baza de date a clienților;
- Dă informații corespunzătoare soluționării problemelor clienților.
Ce oferim pentru ca șederea ta să fie cât mai confortabilă:
- Bonuri de masă în valoare de 30 RON pentru a menține energia cât mai sus;
- Asigurare medicală privată (cu posibilitate de extindere pentru familia ta);
- Abonament la Programul de Asistență pentru Angajați (EAP) cu EAP Romania, oferind sprijin pentru bunăstarea și dezvoltarea ta personală;
- Reduceri semnificative la magazinele partenere, inclusiv electronice, abonamente de telecomunicații, clinici stomatologice partenere și clinici optice;
- Acces la 7card prin Gympass pentru sănătatea ta fizică și mentală;
- Oferte bancare speciale pentru a-ți susține stabilitatea financiară;
- Bonus de recomandare, în funcție de campania de recrutare activă;
- Un parcurs profesional bine definit, cu multe oportunități de dezvoltare și explorare;
- Un mediu cald și multicultural, în care vocea ta unică este apreciată și celebrată;
- Acces la o gamă largă de oportunități de formare și dezvoltare profesională;
- Descoperă comunitățile noastre vibrante de interese comune, inclusiv sport, voluntariat, susținere pentru sănătatea mintală, parenting și multe altele.
Descrierea companiei
Foundever® is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.
At Foundever®, we make things simple.
Put simply, our mission is to be the solutions and the team behind the best experiences for the world’s leading brands. Wherever and whenever needed.
Create your best moments.
We believe that small moments can have a big impact on our work experiences, customers, teams, and friends. By creating positive moments for each other, we make a difference and improve our associate experience.