Candidatul Ideal
Cerinte:
- Studii superioare finalizate; constituie avantaj: studii postliceale de asistent medical/farmacist sau facultatea de Medicina;
- Experienta profesionala de minimum 6luni intr-un rol similar;
- Cunostinte bune de operare PC (pachet Microsoft Office);
- Permis de conducere categoria B – obligatorie;
- Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
- Disponibilitate pentru deplasari.
Profilul ideal:
- Cunostinte solide in domeniul medico-farmaceutic si tehnici moderne de vanzari;
- Excelente abilitati de comunicare, ascultare activa si negociere;
- Orientare spre client si rezultate;
- Atitudine pozitiva, spirit proactiv si ambitie;
- Comportament asertiv, echilibru emotional, capacitate de adaptare.
Descrierea jobului
- Promovarea produselor companiei prin vizite directe la medici, clinici, farmacii si spitale;
- Participarea activa la evenimente medicale: congrese, simpozioane, mese rotunde;
- Realizarea de prezentari individuale si de grup;
- Mentinerea si actualizarea bazei de date a companiei;
- Monitorizarea concurentei si analiza pietei locale;
- Transmiterea feedback-ului din piata catre departamentul de marketing;
- Dezvoltarea relatiilor cu lideri de opinie din domeniul medical;
- Negocierea si urmarirea implementarii contractelor cu clientii din portofoliu;
- Promovarea activa si vanzarea produselor din portofoliul alocat.
Instrumente de lucru: laptop, telefon, autoturism de serviciu.
Contract de munca pe perioada determinata pe 6 luni cu posibilitate de prelungire pe perioada nedeterminata.
Daca te regasesti in descriere si vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica si profesionista, asteptam cu interes CV-ul tau!
Descrierea companiei
Humangest România face parte din SGB Humangest Holding, un grup cu capital integral italian, specializat în servicii și consultanță în domeniul resurselor umane.
Ne dorim să fim un partener de încredere pentru organizațiile cu care colaborăm, oferindu-le nu doar candidați potriviți, ci și soluții inteligente, adaptate realităților și provocărilor actuale din piața muncii.
Punem la dispoziție o gamă variată de servicii, menite să sprijine companiile în toate etapele activităților de HR:
- Recrutare și selecție de personal
- Leasing de personal
- Administrare de personal și payroll
- Evaluarea performanțelor angajaților
- Training
- Consiliere Outplacement
Credem în parteneriate construite pe încredere, transparență și o bună înțelegere a fiecărui context de business. La Humangest, punem oamenii în centrul fiecărei soluții – pentru că știm că succesul începe cu echipe bine alese și bine susținute.