Publicat 28 Sep 2017 | Reactualizat 12 Oct 2017 | Expiră 28 Oct 2017

Reprezentant Magazin Bucuresti

5 posturi

Candidatul ideal

Educatie: Studii medii ( studiile superioare constituie un avantaj);
Experienta: Minimum 6 luni de experienta intr-o pozitie similara;
Cunostinte PC: Bune cunostinte de operare Microsoft Office, Internet, sisteme de gestiune.Competente / Abilitati:
Cunostinte tehnice de vanzari – nivel avansat;
Cunostinte despre piata si produsele de telecomunicatii – nivel mediu;
Capacitate de a lucra in echipa, creative, organizat, flexibil;
Foarte bune abilitati de comunicare prezentare si negociere;
Abilitati de identificare si solutionare a problemelor, orientat spre client;
Capacitatea de a lucra cu termene limita stranse;
Initiativa si entuziasm in a oferi clientilor servicii de inalta calitate;Limbi straine: Bune cunostinte de limba engleza (scris si vorbit).

Descrierea jobului

Scopul postului: Promoveaza si comercializeaza produsele si serviciile Companiei in cadrul reprezentantelor conform standardelor Companiei cu scopul de a atinge obiectivele de venit agreate si satisfactia clientilor (existenti si noi).Responsabilitatile postului:
Ofera consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor comerciale post-paid si pre-paid curente, precum si a performantelor tehnice ale produselor comercializate cu scopul de a creste vanzarile;
Are o atitudine proactiva cu scopul de a identifica nevoile clientilor si pentru a le oferi cu promtitudine informatii complete si corecte despre produsele si serviciile companiei;
Analizeaza si solutioneaza intrebarile si problemele clientilor in conformitate cu procedurile Companiei cu scopul de a fideliza clientii;
Proceseaza si verifica corect documentatia in raport cu cererile clientilor si actioneaza conform procedurilor in vigoare cu scopul de a creste veniturile companiei;
Urmareste situatia contractului de abonament si a actiunilor pre sau post vanzare intreprinse, pana la finalizarea acestora si ofera clientilor rezolutia finala cu scopul de a fideliza clientii;
Explica si clarifica toate aspectele din termenii generali si specifici ai contractului de abonament cu scopul de a asigura informarea corecta a clientilor;
Primeste, factureaza si inregistreaza plati si achitari de facturi conform procedurilor si standardelor Companiei, cu scopul de a contribui la buna functionare a activitatii de casierie;
Acorda asistenta clientilor pentru completarea formularelor tipizate cu scopul de a evita intarzierile generate de completarea gresita a formularelor;
Este la curent cu procedurile si informarile Companiei cu scopul de a mentine nivelul de cunostinte necesar pentru desfasurarea acestei activitati;
Completeaza formulare si rapoarte standard conform procedurilor departamentului si informeaza superiorul ierarhic asupra activitatii desfasurate, rezultatele obtinute, problemele care pot aparea precum si masurile corective ce se impun cu scopul de a creste eficienta magazinelor;
Efectueaza alte sarcini de serviciu trasate de superiorul direct cu scopul de a mentine standardele de calitate stabilite pentru magazin;
Asigura incadrarea corecta si acuratatea gestiunii de la nivelul punctului de lucru cu scopul de a asigura un flux corect al materialelor care fac subiectul gestiunii, conform cerintelor legale in vigoare si cu respectarea procedurilor agreate la nivelul companiei.

Descrierea companiei

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

Reprezentant Magazin Bucuresti  -  Telekom Romania Mobile Communications S.A.