Publicat 14 Mai 2019 | Reactualizat 11 Iun 2019 | Expiră 14 Iun 2019

Reporting Specialist

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Ești o persoană riguroasă, cu spirit analitic și capacitate de sinteză? Îți place să lucrezi cu cifre și acorzi atenție detaliilor? Ai capacitatea de a dezvolta rapoarte și analize complexe și de a le prezenta managementului companiei? Știi să gestionezi și să te dedici unui proiect în totalitate, dând dovadă de autonomie? Ești o fire îndeajuns de curioasă pentru a-ți dezvolta o imagine de ansamblu asupra business-ului? Ai capacitatea de a « gândi dincolo de cifre »?

Dacă răspunsul tău este « DA », atunci te invităm să te alături departamentului Reporting și Controlling din Iași.

Ne-ar plăcea să ai:
- experiență de peste 3 ani în domeniul economic/ financiar (reprezintă un avantaj experiența în control de gestiune sau analiză financiară);
- cunoștinṭe de limbă engleză la nivel mediu-avansat (nivel B2);
- cunoștinṭe de utilizare Excel (Funcții și Pivot Tables la nivel mediu);
- pasiune pentru cifre și analize;
- capacitate de sinteză și spirit analitic;
- gândire logică, capacitate de organizare și prioritizare.

Descrierea jobului

În calitate de Reporting Specialist, principalele tale misiuni vor consta în:
- Realizarea de rapoarte de analiză economico-financiară care să asigure un management eficient al activităților din cadrul firmei;
- Monitorizarea gradului de atingere a obiectivelor specifice fiecărei activități din cadrul departamentelor din companie;
- Identificarea serviciilor performante, cât și a celor problematice, cu scopul de a le propune axe de ameliorare;
- Analiza cifrei de afaceri, a costurilor, a rentabilității investițiilor;
- Realizarea și prezentarea de analize/ rapoarte punctuale la solicitarea managementului.


Ce oferim:
- Home office (1 zi/ lună).
- Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, seven cards etc;
- Acces la școala internațională de formare a companiei;
- Implicare în proiecte transversale, la nivel local sau internațional;
- Sală de relaxare. Atunci cand ai o pauză în timpul zilei te poți bucura de o masă de foosball, PlayStation și Green Corner;
- Vineri tematice și alte activități bazate pe conceptul "Happy people at work";
- Pachet care include beneficii financiare și non-financiare;
- Integrarea într-un mediu profesionist, alături de o echipă deschisă, dinamică și de succes.

Descrierea companiei

VEO Worldwide Services este un furnizor de servicii B2B, care își desfășoară activitatea în Europa de Est de 12 ani. VEO nu este nici o companie de contabilitate, nici un call center sau o societate comercială. La orice serviciu B2B vă puteți gândi, VEO, probabil, îl oferă, sau intenționează să o facă în următorii doi ani.

Avem o bază de cunoștințe uriașă, construită în acești 12 ani de VEO în Europa Centrală și de Est. Este acolo pentru a o folosi. Ai nevoie doar de dorința de a reuși. Nu te putem ajuta cu acest lucru, dar cu restul…Da, putem!

În acești ani, ar fi putut rămâne o echipă mică sau ar fi putut crește într-un ritm limitat. Însă, VEO este astăzi un grup de companii cu peste 800 de angajați și totul este datorat unor oameni care au îndrăznit să gândească la scară mare și să acționeze curajos pentru a-și urma ceea ce alții ar fi numit, ambiții nerealiste. Este ceea ce așteptăm din partea celor care se alătură companiei. Chiar poți fi următoarea noastră poveste de succes. VEO crește în continuare și prima resursă pentru această creștere a fost și mereu vor fi oamenii noștri.

Expirat
Reporting Specialist  -  Veo Worldwide Services

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close