Relationship Manager Micro Center

UniCredit Bank 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerințe:
  • Studii superioare
  • Cel puțin 2 ani experiență bancară
  • Experiență de lucru în Contact Center
  • Experiență de analiză IMM constituite un avantaj
  • Cunoștințe despre regulamentul bancar, comercial și drept
  • Cunoștințe despre mediul economic si de afaceri
  • Cunoștințe operare PC
  • Cunoștințe și capacitate de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale în vigoare referitoare la cunoașterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spălare a banilor și finanțare a terorismului
  • Cunștințe de limba engleză (scris si vorbit)

Alte competențe necesare:
  • Îți place să îi convingi pe ceilalți
  • Îți place să interacționezi cu oamenii
  • Răspunzi prompt nevoilor clienților
  • Ai initiativa si esti orientat catre rezultate

Descrierea jobului

Principalele responsabilități:
  • Gestionezi relaţia cu clienţii în vederea identificării nevoilor specifice portofoliului de clienţi alocat, prin evaluarea potenţialului de business
  • Iniţiezi și implementezi campanii dedicate segmentului Micro în conformitate cu regulile si fluxul campaniilor comunicate de departamentul abilitat din HO Retail
  • Monitorizezi evolutia portofoliului de clienţi alocaţi, identifici acţiunile si corecţiile necesare. Ramai proactiv in contactul cu clienţii prospecti
  • Contactezi clientii existenti sau prospecti in vederea promovarii produselor si serviciilor bancii si efectuezi demersurilor specifice, necesare pentru finalizarea vanzarii
  • Evaluezi, împreună cu directorul de sucursală, bonitatea clienţilor Micro, propunerea unei oferte standardizate și răspuns rapid la solicitările clienţilor
  • Efectuezi pre-scoring-ul (evaluarea preliminară) în vederea identificării si facilitării evaluării aplicaţiei de credit cu acurateţe din punct de vedere al gestionării riscurilor
  • Cooperezi cu directorul de sucursala (Branch Manager) în vederea identificării clienţilor prospecți Micro și a oportunităților de business specifice MBO-ului actual
  • Aduci un plus de valoare produselor și serviciilor dedicate clienţilor Micro prin feedback privind iîmbunătățirea continuă a ofertei Băncii
  • Oferi soluţii de cross-selling (vânzări încrucişate)
  • Facilitezi relaţiile cu Banca, oferind ori de cate orie este nevoie, informaţii legate de produse, servicii si canalele de distribuţie
  • Administrezi clienţii alocaţi în portofoliu si identifici potenţialul de dezvoltare pentru viitoarele activități comerciale
  • Oferi asistență directorului de sucursală (Branch Manager) în revizuirea facilitaţilor de credit, examinarea documentaţiei de credit si a documentelor legate de garanţii

Beneficii:
  • Tichete de masă în valoare de 25 lei
  • 13 salarii
  • Abonament medical
  • Prețuri speciale la activități sportive prin 7Card
  • Programe de învățare pe tot parcursul experienței cu noi
  • Reduceri speciale la peste 100 de parteneri
  • Bonus de Sărbătorile Pascale și de Crăciun - 300 lei
  • Zi liberă pentru ziua ta de naștere
  • 3 zile libere pentru propria căsătorie sau a copiilor
  • 5 zile libere la nașterea copilului

Descrierea companiei

UniCredit Bank este parte a Grupului UniCredit. În România, UniCredit Bank este una dintre principalele instituții financiare, oferind servicii și produse de înaltă calitate pentru toate categoriile de clienți. În luna aprilie 2022, banca avea o rețea națională de 142 de sucursale și peste 3.300 de angajați.

UniCredit Bank România este angajator recunoscut internațional pentru excelență în managementul oamenilor și pentru orientarea sa către performanță, în toate ariile de activitate. Pe plan extern, dorim să fim considerați o companie în care oamenii pot avea încredere. Intern, dorim ca angajații noștri să se poată identifica cu valorile companiei, și, împreună, să contribuim la crearea unui mediu de lucru remarcabil.

Învățarea este o experiență ce se desfășoară pe parcursul întregii noastre vieți, fiind esențială pentru dezvoltarea personală și profesională. La UniCredit Bank oferim angajaților oportunități și instrumente de învățare diverse în vederea dezvoltării carierei, ținând cont de nevoile fiecăruia. Astfel, ne angajăm în activități și proiecte pentru a încuraja conduitele ce respectă modelul nostru de valori și pentru a crea o atmosfera de transparență, având ca scop dezvoltarea profesională a colegilor și evaluarea corectă a performanțelor lor.

Te așteptăm în echipa noastră!

Publicat 11 Aug. 2022 Reactualizat 8 Sept. 2022 Expiră 10 Sept. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.