Relatii Clienti / Asistent Vanzari / Administrare office
Euromedica Grup
2 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerinte:
- Studii superioare in curs sau finalizate
- Limba engleza
- Cunostinte operare PC (MS OFFICE, Internet)
- Persoana responsabila, organizata, diplomata, dinamica, aspect ingrijit
- Capacitate de a rezolva sarcini multiple concomitent/atentie distributiva
- Bune abilitati de comunicare la orice nivel, capacitate de planificare si prioritizare a activitatilor, rezistenta la stres.
- Studii superioare in curs sau finalizate
- Limba engleza
- Cunostinte operare PC (MS OFFICE, Internet)
- Persoana responsabila, organizata, diplomata, dinamica, aspect ingrijit
- Capacitate de a rezolva sarcini multiple concomitent/atentie distributiva
- Bune abilitati de comunicare la orice nivel, capacitate de planificare si prioritizare a activitatilor, rezistenta la stres.
Descrierea jobului
Activitati de baza secretariat / Relatii Clienti / Administrare office
- factureaza si urmareste zilnic incasarile facturilor emise/scadente
- realizarea de rapoarte destinate uzului intern sau extern
- coordoneaza si asista activitatea de vanzari fiind interfata intre companie si clienti
- administreaza operatii de intrari/iesiri scriptic si fizic pentru produsele comercializate/expediate
- sustine vanzarea directa catre clienti prin metode specifice unui asistent vanzari
- comunica cu reprezentantii de vanzari si persoane din cadrul dep. vanzari pentru solutionarea in timp util a tuturor situatiilor sau cerintelor clientilor dupa caz
- gestioneaza si verifica stocurile
- centralizeaza, distribuie, arhiveaza documente
- asigura o buna organizare a diverselor evenimente, activitati de protocol
- activitate variata cu grad de responsabilitate ridicat
- creeaza oferte, fise detalii tehnice si le transmite prin fax, e-mail sau posta
- factureaza si urmareste zilnic incasarile facturilor emise/scadente
- realizarea de rapoarte destinate uzului intern sau extern
- coordoneaza si asista activitatea de vanzari fiind interfata intre companie si clienti
- administreaza operatii de intrari/iesiri scriptic si fizic pentru produsele comercializate/expediate
- sustine vanzarea directa catre clienti prin metode specifice unui asistent vanzari
- comunica cu reprezentantii de vanzari si persoane din cadrul dep. vanzari pentru solutionarea in timp util a tuturor situatiilor sau cerintelor clientilor dupa caz
- gestioneaza si verifica stocurile
- centralizeaza, distribuie, arhiveaza documente
- asigura o buna organizare a diverselor evenimente, activitati de protocol
- activitate variata cu grad de responsabilitate ridicat
- creeaza oferte, fise detalii tehnice si le transmite prin fax, e-mail sau posta
Publicat
9 Apr. 2024
Reactualizat
9 Apr. 2024
Expiră
9 Mai 2024
Joburi similare