Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Asistent vanzari back office

AXELEN IMPEX SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Dacă ești acea persoană despre care prietenii spun că tu ești “omul bun la organizare și atent la detalii, citești anunțul potrivit. Probabil ești o persoană pasionată de domeniul vanzarilor, care iubește să învețe continuu și care abia așteaptă să bifeze lista de rezultate. Și e foarte bine, așa suntem și noi. Dar ca să nu-ți pierzi timpul citind un anunț care nu are nicio treabă cu ceea ce îți dorești tu pentru viitorul tău, îți spunem sincer și specific, care ar fi situația în care ar fi bine să nu aplici pentru acest job:

Nu aplica dacă:
● Nu ai lucrat cel puțin 1 an ca asistent manager, project manager sau în customer care/back office vanzari
● Atunci când înveți un lucru nou, ai nevoie de ajutor constant din partea cuiva
● Îți este dificil să îți adaptezi limbajul în funcție de persoana cu care discuți
● Dacă ai putea, nu ai vorbi la telefon niciodată, preferi să comunici în scris
● Nu iti place sa vorbesti la telefon si sa furnizezi rapid informatiile solicitate
● Nu suporti sa fii intrerupt din taskurile in desfasurare

Hai să ne cunoaștem dacă:
● Înveți rapid, fără prea mult ajutor din partea celorlalți
● Te descurci cu brio în diverse situații noi pentru tine, îți place să te adaptezi
● Stăpânești limba engleză la un nivel mediu, spre avansat
● Daca esti intrerupt, nu e o problema, pentru ca stii cum sa te adaptezi usor si sa ramai focusat.
● Îți place să lucrezi eficient și să îți împarți task-urile în proceduri
● Îți face plăcere să vorbești la telefon, iar acest lucru se simte
● Ești familiar cu Google Drive-ul si ai foarte bune abilitati de a lucra in Excel

Descrierea jobului

Responsabilitățile tale:
Administrative
Te vei ocupa de contractele și anexele clienților, liste de pret, oferte de vanzare, precum și de gestionarea facturilor aferente comenzilor venite pe site sau telefonic . Vei face diverse achiziții de la furnizorul pe care il vei avea alocat si te vei asigura că avem toate actele în regulă, respecti procedura de comanda si transport, iar preturile cuprinse in factura sunt cele din oferta furnizorului.

Customer Care
Pentru că știm că îți plac oamenii, tu vei fi persoana de legatură pentru clientii alocati si a expertului in vanzari de pe zona acestor client. Vei răspunde la solicitările clienților atunci când au întrebări și te vei asigura că le rezolvi cerințele cu brio.

Proceduri și sisteme
Vei respecta procedurile existente, vei invata singur si cu ajutor operarea in ERP nostru, vei avea acces la informatiile de care ai nevoie in activitatea ta.

Materiale în drive
Pentru că super-puterea ta este organizarea și ordinea, pe tine ne bazăm să creezi folderele aferente activitatilor si produselor de care te ocupi .

Ajutor pentru managerul general
Alocarea timpului strategic este foarte important, așa că, vei ajuta managerul general cu diverse task-uri personale și profesionale, astfel încât să ridicam productivitatea echipei


Cum vei ști că îți faci bine treaba?
Setăm împreună de la bun început ce așteptări avem, așteptări pe care apoi, ni le asumăm reciproc iar de acolo vei avea spațiu maxim să îți finalizezi proiectele solicitate în timpul și la calitatea agreată.

Cui îi vei fi asistent și cu cine o să îți petreci cel mai mult timpul?
Persoana cu care vei lucra cel mai mult va fi expertul in vanzari alocat tie, colegele din echipa de back office si managerul firmei. Vei găsi în firma noastra colegi faini si un manager , pe care te poți baza, care îți va cere performanță, dar care îți va da spațiu să contribui la aspecte care pot imbunatati activitatea companiei.

Ce șanse de creștere ai:
“Norocul” tău este că suntem o firma in dezvoltare, cu un istoric pe piata, in care poti să evoluezi și să promovezi în timp.

De ce ar fi o oportunitate pentru viitorul tău să lucrăm împreună?
Pentru că:
Vei ști clar ce ai de făcut și cum ești răsplătit pentru asta. E datoria noastră să îți oferim asta și vrem să ai siguranță și claritate alături de noi. Vei face parte din echipa de “sustinatori” ai firmei, lucru care îți va lărgi incredibil de mult perspectivele.
Vei cunoaste oameni noi, iti vei imbunatati modul de comunicarea, ceea ce te va ajuta in plan profesional si personal.
Pentru că vei interacționa cu business-uri diverse, din multe domenii și industrii, iar asta te va ajuta să evoluezi cu o viteză mai mare ca de obicei.

Descrierea companiei


Experți în tapet, folii și decorațiuni. Cu o experiență remarcabilă acumulată în domeniul decoratiunilor, ne evidențiem prin cunoștințe solide și expertiză în ceea ce privește produsele și serviciile noastre. Din 1994, am fost focalizati nu doar pe aspectele amenajărilor interioare, ci și pe dezvoltarea relațiilor solide cu producători de renume din Europa și partenerii noștri loiali.

De-a lungul timpului, am construit parteneriate durabile, iar echipa noastră depune eforturi constante pentru a ne îndeplini promisiunile și pentru a oferi produse și servicii de cea mai înaltă calitate. Performanțele noastre anterioare, combinate cu pasiunea noastră pentru amenajările interioare și decorațiuni, au fost forța motrice care ne-a determinat să continuăm pe această cale, adaptându-se mereu cerințelor clienților și schimbărilor pieței. Suntem specializați în tapet, folii și decorațiuni și suntem aici pentru a vă ajuta să transformați spațiul dumneavoastră într-un mod care să răspundă nevoilor și preferințelor dumneavoastră, aducând o notă de eleganță și funcționalitate în fiecare proiect.
Publicat 3 Apr. 2024 Reactualizat 3 Apr. 2024 Expiră 3 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.