Receptioner hotel - Bucuresti

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Persoană energică, pozitivă;
Diplomat(ă), cu foarte bune abilități de comunicare, negociere și vânzare;
Spirit de inițiativă, orientare către rezultate și perseverență;
Atenție la detalii și conștiinciozitate;
Ţinută profesională, prezență agreabilă, dinamism, spirit de echipă;
Bune abilități de organizare și de prioritizare a activităților proprii.
Limba engleză - nivel conversațional;
Cunoștinte bune de operare PC

Descrierea jobului

Responsabilitati:

Promoveaza spatiile de cazare informand clientii asupra dotarilor si confortului fiecarei camere, anexelor si spatiilor de folosinta comuna, serviciile cu plata si fara plata oferite;
Aplică politicile de marketing ale companiei cu privire la serviciile prestate (cazare şi facilităţi suplimentare), în relaţiile cu potenţialii contractori şi turişti individuali.
Preia de la clienti documentele necesare pentru inregistrarea in fisa de cazare si in celelalte evidente operative dispuse de conducerea hotelului; inmaneaza si primeste cheile de la camere si are in grija de intregul acces in unitate, conform legislatiei in vigoare;
Opereaza in sistemul de gestiune hoteliera rezervarile, cazarile, check out-urile, verifica situatia camerelor, efectueaza inchiderea de zi, scoate rapoarte de verificare si corectare ;
Preia de la client obiectele de valoare si valorile materiale pe care acestia doresc sa le pastreze la receptie, le depoziteaza in seif si le elibereaza inscrisul care atesta aceasta preluare;
Arata Customer Care in orice situatie, gestioneaza intr-un mod profesional sesizarile oaspetilor si promoveaza toate serviciile hotelului catre acestia;
Incaseaza de la clienti contravaloarea sejurului si a celorlalte servicii care tin de resortul sau, elibereaza facturile aferente, respecta creditul hotelier, intocmeste borderoul de incasari zilnice si il preda la contabilitate;
La eliberarea camerei, verifica situatia convorbirilor telefonice, inventarul camerei si starea bunurilor existente in camera, solicita plata creditelor existente care au fost inregistrate in receptie;
Tine la zi evidentele necesare identificarii zilnice a numarului de clienti si a masinilor acestora;
Inregistreaza/verifica datele operative, contabile si statistice specifice, in conformitate cu reglementarile legale si procedurile specifice.

Pachet salarial:

Salariu fix negociabil în funcție de experiență și în acord cu grila de salarizare a companiei.
Tichete de masa
Facilități acordate angajaților în cadrul hotelurilor Continental.
Planuri de Dezvoltare Profesională și training, activități sociale în cadrul companiei.

Descrierea companiei

CU CE NE MÂNDRIM LA CONTINENTAL HOTELS:

Continental Hotels SA are o tradiție de aproape 30 de ani pe piața turistică din România. Încă de la început obiectivele companiei au avut în vedere furnizarea de servicii hoteliere pentru segmentul turismului de afaceri. În prezent Continental Hotels este cel mai mare lanț hotelier românesc ce acoperă piața de lux, business și economy, oferind, în același timp, o gamă completă de servicii și pentru segmentul MICE. Portofoliul Continental Hotels cuprinde următoarele branduri hoteliere proprii: Grand Hotel Continental (5 stele), Continental Forum (4 stele), Continental (3 stele), Hello Hotels (2 stele), MyContinental (3 stele) precum și cele de food & beverage: Concerto Restaurant, Balkan Bistro, Bistro Continental, Mondo Restaurant, Victoria Club, Tekaffe, Cofetăria Continental. Orașele în care Continental Hotels este prezent sunt: București, Arad, Oradea, Sibiu, Constanța, Tîrgu Mureș, Drobeta Turnu Severin și Suceava, totalizând peste 1860 de camera în 8+4 unități hoteliere. Pentru mai multe informații, vizitează continentalhotels.ro sau urmărește-ne pe Facebook.

Publicat 2 iun. 2022 Reactualizat 30 iun. 2022 Expiră 2 iul. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.