de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 17 Apr 2007 | Reactualizat 16 Mai 2007 | Expiră 18 Mai 2007

QUALITY MANAGER

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

- Experienta minim 3 ani in domeniul managementului calitatii;
- Riguros, metodic, gandire analitica si sistemica;
- Abilitati de organizare si planificare;
- Aptitudini de formare, facilitare si prezentare;
- Foarte bun relational ;
- Abilitati de lucru in echipa si flexibilitate;
- Cunoasterea sistemului de calitate ISO 9000 – reprezinta avantaj;
- Engleza nivel avansat;
- Franceza - avantaj;
- Foarte bune cunoştinţe de Microsoft Office (Word, Excel, PPT, Microsoft Project).

Descrierea jobului

- Urmarirea aplicarii procedurilor de lucru existente;
- Actualizarea si dezvoltarea procedurilor de lucru existente in organizatie: analizeaza procesele existente si lucreaza cu fiecare deparament in parte pentru imbunatatirea acestora;
- Crearea de noi proceduri de lucru;
- Identificarea riscurilor, erorilor;
- Propunerea unor controale formalizate si/sau de programe de actiuni corective in cadrul fiecarui departament pentru reducerea sau eliminarea riscurilor ;
- Responsabil cu documentatia aferenta managementului calitatii si al supervizarii permanente : proceduri, controale formalizate, ghiduri interne, manuale ;
- Educarea, instruirea si motivarea personalului;
- Participa la crearea unei culturi a calitatii in intreaga organizatie prin programe de formare si motivare pentru imbunătăţirea calităţii;
- Asista fiecare departament in realizarea obiectivelor de calitate si de control intern ;
- Masurarea satisfactiei clientilor, urmarirea reclamatiilor si luarea masurilor corective, crearea si implemetarea unor instrumente de masurare a satisfactiei clientilor si de colectare a reclamatiilor ;
- Asigura coerenta per ansamblu, la nivelul intregii organizatii, a proceselor definite ;
- Inovare – participa la crearea si implementarea unui sistem de inovare la nivelul intregii firme, implicarea tuturor angajatilor firmei ;

Descrierea companiei

Manpower is reinventing the employment services industry by helping employers and individuals adopt new approaches to the evolving world of work. Manpower calls this approach Contemporary Working.

Contemporary working is about what’s now and what’s next in the world of work. Manpower offers insight and advice that enable clients and candidates to make the right choices and make the most of what’s happening now and what is coming next in the changing world of work.

Manpower operates in 72 countries through its 4200 offices worldwide, serving more than 400 000 clients.
BUCHAREST Branch: Bd. Unirii, No. 18, Sector 4, Cod 040107, Bucuresti
Fax: 021/301.85.41, E-mail: bucuresti@manpower.ro TIMISOARA Branch: Str. Medicinei, Nr. 1B, Cod 300041, Timisoara
Fax: 0256/309.482, E-mail: timisoara@manpower.ro BRASOV Branch: Str. Toamnei, Nr. 9,
Bl. 4, Sc. B, Ap. 2, Brasov
Fax: 0268.326.129, E-mail:brasov@manpower.ro
* Transmiterea unui CV ca raspuns la acest anunt direct pe site sau pe adresele de e-mail anuntate presupune acordul dumneavoastra fata de vizualizarea, procesarea si analizarea datelor dumneavoastra personale de catre reprezentantii Manpower Romania si de catre terti.

Expirat
QUALITY MANAGER  -  Manpower Romania

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close