Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Project Manager

KADRA TECH S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Căutăm noi profesioniști care să se alăture echipei KADRA!

La KADRA credem că oamenii au dreptul de a se mișca liber, confortabil și în siguranță, iar prin soluțiile noastre integrate de automatizare și management al accesului contribuim la construirea unei lumi care înțelege și respectă acest adevăr fundamental.

Prin urmare, căutăm colegi care să se alăture echipelor noastre și să le susțină procesele de extindere și să ne împărtășească viziunea despre lume.

Daca ai o atitudine constructiva orientata spre rezultate cu un caracter persuasiv, optimist, ești un inginer constructor sau automatist pasionat, deschis spre nou, iți place sa coordonezi șantiere, sa gestionez resursele și care dorește să își puna în valoare cunostintele în cadrul unui colectiv care crede în ce face, ești persoana pe care o cautam!

Cerinte:
  • Studii tehnice superioare (specialitatea automatizari, constructii, electrotehnica, electromecanica, instalatii, etc);
  • Experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara si/sau domeniul tehnic conex - coordonarea unor santiere, sef santier, etc.;
  • Limba engleza minim nivel mediu;
  • Bune abilitati de comunicare si negociere;
  • Orientare catre client;
  • Carnet de conducere categ. B.
  • Cunostinte AutoCAD (citire planse, goluri, dimensiuni)
  • Disponibilitatea pentru deplasari.

Descrierea jobului

Managerul de proiect are ca principale responsabilități:
  • Gestiunea proiectului precum si montajul, instalarea și automatizarea echipamentelor la client;
  • Evalueaza, ︁︀​︂︃︃​︁︂︁​︆︄pregateste si transmite catre departamentul de vanzari oferta de pret pentru montaj, si instalare a solutiei;
  • Valideaza solutia tehnica, calendarul de instalari si resursele necesare proiectului la momentul ofertarii solutiei de catre departamentul de vanzari;
  • Definește calendarul de instalări, îl ajustează, îl actualizează și alocă resurse pe proiect;
  • Este responsabil sa mentina pe toata durata proiectului relatia cu clientul;
  • Este responsabil pentru satisfacția clienților cu privire la echipamentele montate și relațiile cu clienții (pe care îi preia direct);
  • Coordonează proiectele (șantierele) în care se instalează (montează) echipamentele comercializate;
  • Coordonează instalarea (montarea): uşilor automate, a sistemelor de parcare, a uşilor industriale şi rezidenţiale și altor produse în șantiere.
  • Propune, alege și adaptează setul de proceduri și formulare (metodologia) de proiect după care se va derula proiectul;
  • Întocmește planuri detaliate de lucru (grafic de execuție) și monitorizează respectarea implementării acestora; Supraveghează desfășurarea activităților conform graficului de execuție;
  • Organizează și coordonează achiziția de bunuri și servicii necesare în cadrul proiectului;
  • Pregătește golurile și suprafețele în vederea instalării, în conformitate cu propunerea înaintată de către inginerul de vânzări;
  • Asigură derularea proiectului în parametrii stabiliți: timp, cerințe, cost, nivel de calitate;
  • Gestionează echipa proiectului (formată, după caz, din furnizori, proiectanți, arhitecți, antreprenor, subantreprenori contractați și personalul beneficiarului);
  • Facilitează cooperarea dintre participanții în proiect; Organizează și derulează proiectele conform standardelor de management de proiect și a legislației în vigoare;
  • Gestionează bugetul fiecărui proiect;
  • Asigură și verifică calitatea livrabilelor;
  • Organizează colectarea, distribuirea, arhivarea informației, organizarea întâlnirilor de proiect, obținerea minutelor (proceselor verbale și a altor documente) de proiect; raportarea stării proiectelor;
  • Identifică, analizează și monitorizează riscurile în cadrul proiectelor și le comunică superiorului direct;
  • Facilitează circulaţia corectă şi rapidă a informaţiei pe întregul proces de instalare, către toți colegii și partenerii implicați;
  • Cooperează cu colegii în găsirea de soluţii tehnice şi de calitate pentru proiectele în curs;
  • Comunică cu furnizorii privind starea produselor şi a procesului de transport;
Beneficii:
  • Salariu si bonusuri motivante proportionale cu gradul de implicare;
  • Aututurism, telefon, laptop de serviciu;
  • Traininguri;
  • Mediu de lucru placut intr-o echipa dinamica si inovativa.

Descrierea companiei

KADRA oferă, prin intermediul partenerilor săi naționali și internaționali și a echipei de specialiști, soluții integrate inovator, într-o lume aflată în continuă dezvoltare. Provocarea noastră este aceea de a oferi beneficiarilor soluții tehnice de construcție și management al căilor de acces. Cu orientare clară spre rezultate optime, KADRA înseamnă soluții integrate pentru sporirea confortului și a sentimentului de siguranță.

Soluțiile KADRA se clasifică în trei linii de business:

  • Trape de fum, luminatoare, policarbonat
  • Acces automat – uși, porți, ferestre
  • Sisteme de management al parcărilor
Publicat 21 Mai 2024 Reactualizat 11 Iun. 2024 Expiră 20 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.