Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Project Manager / BTL

FMCG Marketing & Distributie
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Experienta pe o pozitie de Manager Proiect sau Account Manager de minim 3 ani;
  • Experienta in Agentie de Merchandising / BTL, constituie avantaj;
  • Abilitati dezvoltate de comunicare si networking;
  • Seriozitate, perseverenta, spirit de echipa;
  • Foarte bune abilitati de planificarea si organizare a muncii;
  • Capacitate de analiza si sinteza;
  • Atentie dezvoltata la detalii;
  • Orientare catre client;
  • Studii superioare finalizate;
  • Cunostinte bune de limba engleza;
  • Cunostinte Microsoft Office.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
  • Administrarea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii aflati in portofoliu;
  • Identificarea si ofertarea de noi clienti;
  • Actioneaza in ︁︀​︈︈​︈︈​︁︈︄implementarea operationala a proiectelor de merchandising / trade marketing;;
  • Monitorizeaza indeaproape desfasurarea proiectelor conform standardelor agreate;
  • Centralizeaza, verifica si analizeaza informatii specifice proiectelor;
  • Raspunde cu punctualitate la solicitarile si sesizarile clientiilor sau ale echipei de implementare;
  • Intocmeste complet, cu acuratete si in termenele stabilite, documentele aferente fiecarui proiect (rapoarte, devize, minute, etc);
  • Estimeaza si asigura resursele necesare proiectelor;
  • Asigura transmiterea informatiilor catre echipele de implementare;
  • Urmareste respectarea termenelor si analiza rezultatelor.

Ce oferim:
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata cu grila de salarizare ce include si tichete de masa, tichete de vacanta, decontare transport si asigurare medicala privata.
  • Mediu de lucru placut in care incurajam dezvoltarea profesionala si creativitatea si investim in cursuri de formare profesionala.
  • Echipa frumoasa alaturi de care sa te dezvolti, cu un sistem de lucru hibrid si cu flexibilitatea programului.

Descrierea companiei

FMCG Marketing & Distribuție a fost înființată în 2004 având ca obiect de activitate oferirea de servicii de retail marketing: merchandising, retail audit, implementare POSM, raportare si image recognition etc.
Misiunea companiei este de a fi principalul furnizor de servicii de merchandising la nivel național pentru companiile din industriile de bunuri de larg consum, bricolaj, electronice și IT vizând creșterea vânzărilor clienților noștri prin asigurarea vizibilității la raft a produselor comercializate.
De 20 de ani aplicăm aceleași valori în activitatea de zi cu zi pentru că noi credem în ele și s-au dovedit a fi cele mai importante în îndeplinirea misiunii noastre: orientarea către angajați, excelența în execuție, inovația și partener de valoare.
Suntem o echipă de peste 1200 de colegi în toată țară. Suntem mulți, suntem diferiți, avem abordări diferite și nevoi diferite. Din fericire, la FMCG, avem oportunități de dezvoltare profesională și personală pentru fiecare dintre noi. Ceea ce ne caracterizează pe toți este responsabilitatea, bunăvoința și atenția la detalii. Credem în lucrul bine făcut și știm cât de important este serviciul pe care noi îl oferim. Avem la îndemână instrumente inovative care să ne ajute să performăm și să fim partenerul de valoare ai clienților FMCG.

Publicat 14 Mai 2024 Reactualizat 1 Iun. 2024 Expiră 13 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.