Candidatul Ideal
Absolvent al unei institutii de invatamant superior tehnic constructii, cu experienta in partea de executie, exploatare a cladirilor cat si pe partea de relatii comerciale in ceea ce priveste asistenta tehnica in vanzarea unitatilor locative.
Cunostinte solide in ce priveste utilizarea programelor Microsoft Office, Microsoft Project si Autocad.
Disponibilitate program cateodata prelungit.
Abilitati coordonare proiect pe toate directiile.
Cunostinte solide in ce priveste utilizarea programelor Microsoft Office, Microsoft Project si Autocad.
Disponibilitate program cateodata prelungit.
Abilitati coordonare proiect pe toate directiile.
Descrierea jobului
Responsabilitatile postului sunt urmatoarele:
-Preluarea arhivei tehnice a proiectului( proiectare, executie, corespondenta,etc) si documentare temeinica asupra istoricului;
-Preluarea portofoliului de Promitenti Cumparatori si mentinerea relatiei/corespondentei cu acestia;
-Preluarea santierului si asigurarea intretinerii pe perioada in care lucrarile sunt suspendate/oprite( inclusiv selectarea furnizorilor, programarea, coordonarea/supravegherea lucrarilor de reparatii & intretinere);
-Intocmirea listelor de plati lunare/periodice( utilitati, furnizori, taxe si impozite, etc);
-Efectuarea platilor prin banca;
-Cooperarea/coordonarea prestatorilor serviciilor de contabilitate, juridic, etc;
-Mentinerea relatiei cu autoritatile locale( primarie, DITL), furnizorii de avize, acorduri, banca, firma de vanzari, supraveghere santier/paza, etc;
-Coordonarea proiectarii;
-Selectarea Dirigintilor de santier si a coordonatorului SSM;
-Coordonarea obtinerii autorizatiilor, acordurilor, avizelor;
-Intocmirea documentatiilor de ofertare, inclusiv verificarea listelor de cantitati, contracte, etc;
-Intocmirea de bugete financiare, grafice lucrari, estimare lucrari sau parti din lucrare, comparative, etc;
-Selectia antreprenorului general/ antreprenori principali/prestatori;
-Verificarea cantitatii si calitatii lucrarilor, a situatiilor de plata si a calitatii materialelor;
-Verificarea documentatiei Cartii Tehnice;
-Intocmirea documentatiei As Built;
-Coordonarea obtinerii contractelor de utilitati pentru apartamentele realizate;
-Coordonarea receptiei lucrarilor cu antreprenorul si ulterior cu autoritatile locale ( inclusiv ISC, ISU);
-Coordonarea obtinerii cartii funciare( certificat atestare edificare, expertiza contabila apartamentare, documentatie topo, etc);
-Predarea apartamentelor catre cumparatori( efectuarea remedierilor, reparatiilor si obtinerea semnaturii pe PV de predare);
-Verificarea platilor efectuate de catre cumparatori si de catre Beneficiar catre cumparatori;
-Raporte catre Beneficiar zilnice, saptamanale si lunare a evolutiei lucrarilor/ evenimentelor/intalnirilor/ sedintelor/ofertelor;
-Raportarea si obtinerea aprobarii Beneficiarului pentru toate actiunile, masurile luate in proiect sau care privesc proiectul;
-Intocmirea situatiilor solicitate de Beneficiar.
NOTA: in momentul inceperii lucrarilor echipa se va dimensiona corespunzator.
-Preluarea arhivei tehnice a proiectului( proiectare, executie, corespondenta,etc) si documentare temeinica asupra istoricului;
-Preluarea portofoliului de Promitenti Cumparatori si mentinerea relatiei/corespondentei cu acestia;
-Preluarea santierului si asigurarea intretinerii pe perioada in care lucrarile sunt suspendate/oprite( inclusiv selectarea furnizorilor, programarea, coordonarea/supravegherea lucrarilor de reparatii & intretinere);
-Intocmirea listelor de plati lunare/periodice( utilitati, furnizori, taxe si impozite, etc);
-Efectuarea platilor prin banca;
-Cooperarea/coordonarea prestatorilor serviciilor de contabilitate, juridic, etc;
-Mentinerea relatiei cu autoritatile locale( primarie, DITL), furnizorii de avize, acorduri, banca, firma de vanzari, supraveghere santier/paza, etc;
-Coordonarea proiectarii;
-Selectarea Dirigintilor de santier si a coordonatorului SSM;
-Coordonarea obtinerii autorizatiilor, acordurilor, avizelor;
-Intocmirea documentatiilor de ofertare, inclusiv verificarea listelor de cantitati, contracte, etc;
-Intocmirea de bugete financiare, grafice lucrari, estimare lucrari sau parti din lucrare, comparative, etc;
-Selectia antreprenorului general/ antreprenori principali/prestatori;
-Verificarea cantitatii si calitatii lucrarilor, a situatiilor de plata si a calitatii materialelor;
-Verificarea documentatiei Cartii Tehnice;
-Intocmirea documentatiei As Built;
-Coordonarea obtinerii contractelor de utilitati pentru apartamentele realizate;
-Coordonarea receptiei lucrarilor cu antreprenorul si ulterior cu autoritatile locale ( inclusiv ISC, ISU);
-Coordonarea obtinerii cartii funciare( certificat atestare edificare, expertiza contabila apartamentare, documentatie topo, etc);
-Predarea apartamentelor catre cumparatori( efectuarea remedierilor, reparatiilor si obtinerea semnaturii pe PV de predare);
-Verificarea platilor efectuate de catre cumparatori si de catre Beneficiar catre cumparatori;
-Raporte catre Beneficiar zilnice, saptamanale si lunare a evolutiei lucrarilor/ evenimentelor/intalnirilor/ sedintelor/ofertelor;
-Raportarea si obtinerea aprobarii Beneficiarului pentru toate actiunile, masurile luate in proiect sau care privesc proiectul;
-Intocmirea situatiilor solicitate de Beneficiar.
NOTA: in momentul inceperii lucrarilor echipa se va dimensiona corespunzator.
Descrierea companiei
Greenpark development & Investment SRL, este dezvoltator imobiliar.
Proiectul in desfasurare in acest moment este Greenpark Residence in zona Herastrau.
Joburi similare


