Candidatul Ideal
- Studii superioare
- Curs de Project Management;
- Permis de conducere auto categia B;
- Disponibilitate pentru deplasari;
Descrierea jobului
- Identifica si coordoneaza proiectele de imbunatatire din cadrul Departamentului Operational, in vederea atingerii obiectivelor de proiect stabilite la standardele de calitate predefinite
- Asigura comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului si informarea periodica asupra statusului implementarii proiectului;
- Pregateste planurile de implementare a proiectelor si se asigura de resursele necesare implementarii;
- Seteaza prioritatile in cadrului unui proiect;
- Pregateste si administreaza bugetul proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile si conditiile agreate de beneficiar (Societate);
- Stabileste indicatorii de perfomanta (KPI) pentru fiecare proiect de imbunatatire, atat pe parcursul desfasurarii lui cat si KPI pentru perioada ulterioara inchiderii proiectului;
- Evalueaza impactul proiectului si il comunica conducerii si partenerilor de proiect in raport cu propunerea initiala;
- Analizeaza informatiile complexe din cadrul proiectelor de imbunatatire identificand problemele si modul de solutionare al acestora;
- Stabileste sarcinile si rolul fiecarui membru al echipei de proiect pe baza competenetelor si a experientei acestora;
- Coordoneaza echipa de proiect;.
- Coordoneaza, implementeaza si monitorizeaza contractele noi ;
- Preia și gestioneaza atribuțiile, în situații de indisponibilitate temporară a personalului de conducere din cadrul Departamentului Operational;
- Demonstreaza flexibilitate geografică și atribuțională pentru a acoperi multiple zone și domenii operaționale.
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv;
- Al 13-lea salariu;
- Prima Paste, Prima Craciun, Prima Ziua Firmei;
- Tichete de masa:
- Pachet beneficii medicale;
- Training-uri si programe de dezvoltare profesionala;
Joburi similare



