Publicat 10 Dec 2019 | Reactualizat 07 Ian 2020 | Expiră 10 Ian 2020

Project Manager - BRD Asigurari de Viata

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

  • 5-7 ani experienta in organizare/ management de proiect/ operatiuni;
  • Experienta in institutii financiare, asigurari, pensii - optional;
  • Colaborare stransa cu echipa la nivel central si local;
  • Abilitati in managementul de proiect, organizare (certificare PMP, PMI, Prince 2 avantaj);
  • Abilitati de comunicare foarte bune;
  • Capacitate de adaptare rapida la solicitarile specifice job-ului

Descrierea jobului

  • Supervizeaza definirea si implementarea Metodologiei de Proiect in cadrul propriului portofoliu de proiecte
  • Defineste scopul, obiectivele, planificarea, bugetul si guvernanta proiectelor din propriul portofoliu si creaza documentatia de suport;
  • Organizeaza si anima sedintele pentru realizarea proiectelor;
  • Monitorizeaza proiectele si le realizeaza corespunzator cu planificarea, perimetrul definit, calitatea si bugetul;
  • Evalueaza riscurile asociate proiectelor si propune procesul pentru managementul schimbarii pentru populatia tinta;
  • Elaboreaza, monitorizeaza si raporteaza propriul portofoliu de proiecte;
  • Monitorizeaza si raporteaza in mod regulat Portofoliul propriu de Proiecte (lista buget, FTE, investitii, termene livrabile) catre diferite structuri de management ale liniei de afaceri din Romania;
  • Propune prioritizarea proiectelor in functie de obiectivele strategice ale companiei si interesele clientilor (Proiectele doar IT sunt in afara perimetrului)Anima in mod regulat Comitetul de Proiecte.

Descrierea companiei

BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am construit brandul sunt:

Jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem; Inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor; Adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate; Profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

Pe scurt:

4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa. 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

Ai un loc in echipa noastra daca:

Demonstrezi spirit antreprenorial, iti plac provocarile si esti un jucator de echipa; Iti doresti să iti dezvolti continuu competentele si abilitatile, iti place sa inveti din experientele avute, cautand progresul; Iti sustii colegii in propria dezvoltare, fiind disponibil si aratând respect fata de ei.

Expirat
Project Manager - BRD Asigurari de Viata  -  BRD-Groupe Societe Generale

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close