PERSONAL BIROU SERVICIU ADMINISTRATIV

RESIDENCE INN SRL - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Experienta minima 1 an in domeniul constructiilor/notariat-constituie un avantaj
Limba engleza-nivel mediu
Cunostinte foarte bune de operare pe calculator Office,Facturis
Organizat,orientat spre detalii si cu atitudine productiva,comunicativ,corect,spirit de echipa .
Buna relationare cu clientii si institutiile statului.

Descrierea jobului

  • Asigura completarea si trimiterea la timp a documentelor necesare in desfasurarea activitatii de constructii catre institutiile statului,colaboratori si clienti ,conform procedurilor interne
  • Asigura managementul bazei de date comune pentru arhivarea actelor/documentelor in format electronic si pe hartie
  • Emite facturi fiscale catre clienti
  • Relationeaza cu notariatul societatii in vederea asigurarii documentelor necesare vanzarilor,schimburilor si inchirierilor.

Descrierea companiei

Activitatea desfasurata de societate noastra este de dezvoltare proiecte imobiliare constand in imobile rezidentiale.
Iti asteptam CV-ul ,dar ne puteti contacta telefonic la nr de tel 0731440370
Publicat 27 ian. 2022 Expiră 26 feb. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.