Publicat 03 Mai 2019 | Reactualizat 31 Mai 2019 | Expiră 03 Iun 2019

Personal Assistant with Super Powers

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Căutăm Personal Assistant pentru Directorul Executiv al companiei UTILBEN și în cele ce urmează chiar aceasta îți va descrie care sunt așteptările, responsabilitățile și candidatul ideal pentru rolul acesta.

"Ma numesc Oana Marian și sunt Directorul Executiv al companiei Utilben, companie pe care am fondat-o împreună cu soțul meu cu 13 ani în urma, pe vremea când eram doar studenți.

Azi suntem numărul 1 în vânzarea de utilaje second hand în România și avem aspirații mărețe ca în 10 ani, 1 din 10 utilaje din Europa să treacă prin serviciile noastre.

În cadrul companiilor și a activităților în care suntem implicați, întodeauna suntem în cautarea oamenilor excepționali, cu care să creăm parteneriate grozave și cu care să realizăm lucruri mărețe.

În acest moment caut un Asistent Personal către care să pot delega toate activitățile administrative ale rolului meu professional și personal pentru ca eu sa ma pot focaliza pe alegerea strategiilor câștigătoare, a dezvoltării echipelor și pe implementarea viziunii companiei. În viziunea mea, Asistentul Personal este un rol cheie care mă va ajuta să implementez cât mai bine și rapid ideile și proiectele pe care le avem în derulare și care va organiza ședintele și întâlnirile de afaceri astfel încât să fim mult mai eficienți în ceea ce facem.

Pentru că eu personal dețin mai multe roluri cheie, caut de asemenea o persoană organizată și ușor adaptabilș care să poată face față la diverse responsabilități și nu în ultimul rând, caut o persoană de încredere, loiala si respectuoasa care sa ma reprezinte in diferite situatii. "

Descrierea jobului

De ce ți-ai dori acest job?

În primul rând pentru că nu te vei plictisi nici o zi la serviciu. Nici o zi nu va arăta la fel și întotdeauna va fi ceva interesant în derulare;
Vei interacționa cu mulți oameni deosebiti și vei putea învăța multe lucruri de la ei sau din interacțiunile cu ei;
Îți vei dezvolta multe abilități de administrare și de management care te vor ajuta în orice cariera vei dori pe viitor;
Vei avea șansa să călătorești și să fii o persoană implicată în evenimente la care nici nu ai visat;
Îți vei pune creativitatea la lucru des, ca să aduci valoare oamenilor;
Vei avea oportunitatea să vezi cum se clădește o afacere proprie, să înțelegi provocările și să vezi beneficiile;
Vei deprinde abilități de conducere și vei contribui la crearea unei culturi organizaționale de invidiat;
Ce trebuie să știi ca să aplici pentru acest job?
Trebuie să îți placă să lucrezi organizat și structurat
Să compui scrisori, să știi să scrii rapid și corect gramatical
Să vorbești fluent minim 2 limbi straine
Să ai permis de conducere cat. B și experiență în condus
Să știi să lucrezi și să te raportezi la oameni diferiți
Să fii o persoană responsabilă și să duci la îndeplinire ce ți se încredințează
Să ai o atitudine proactivă și să te descurci în situații dificile

Care este rolul unui asistent personal în viziunea mea?

Rolul asistentului personal este să preia toate sarcinile adminstrative și de organizare de la superiorul său, pentru ca acesta să se poată focusa pe strategii de implementare a viziunii companiei

Ce ar trebui să facă un asistent personal? Printre responsabilitățile de baza se includ:

- acționează ca PRIM CONTACT în numele managerului: administrează corespondența și telefoanele,
- este responsabil de BUN VENITUL și de primirea colaboratorilor, a personalului, a clienților
- controlează accesul la AGENDA managerului: organizează întâlniri și ședințe, setează agenda zilnică
- îi organizează complet călatoriile și face rezervări la cazare, transport, etc
- planifică întâlnirile managerului și se asigură că acesta intra pregătit și informat în ele,
- asistenta managerul in diferitele intalniri si are ca scop generarea minutelor intalnirilor
- organizează diferite întâlniri sau teleconferințe, evenimente
- reamintește managerului agenda zilnică și prioritățile
- tehno-redactează , compilează și pregatește rapoarte, prezentări sau corespondența
- introduce date în sistem și în baze de date
- transmite și urmărește implementarea de proceduri și de procese
- introduce date în buget
- orice altă activitate care are ca scop susținerea managerului prin furnizarea de informații și adunarea datelor

Ce alte aspecte ar mai trebui să iei în considerare?

Unele din responsabilități vor include să preiei și administrarea unor aspecte personale ale vieții managerului, ca de exemplu:

- să rezolvi diferite comisioane (sarcini) ca de exemplu: să plătești facturile , să mergi la cumpăraturi, să programezi mașinile la reparat, etc
- administrarea GOSPODĂRIEI personale (planificarea și gestionarea personalul auxiliar)
- organizarea de evenimente sau transport pentru familie
- să fii o gazdă bună pentru oaspeții noștri, să le faci tururi și experiențe personalizate
- să organizezi diferite retreat-uri, petreceri sau evenimente
- să calatorești atunci când e necesar atât în țară cât și în străinătate pentru a asigura suportul logistic necesar
- este foarte important să știi să conduci (categoria B), vei primi o mașină care să te ajute să îți îndeplinești task-urile

Până acum ți-am prezentat avantajele și benefiiciile acestui rol, ce tip de Personal Assistent căutăm și care vor și responsabilitățile tale, iar acum îți vom prezenta câteva lucruri despre compania noastră.


Viziunea și valorile UTILBEN

Scopul nostru este: să contribuim la o schimbare majoră a mediului de afaceri din România prin afaceri făcute cu integritate și caracter. Să demonstrăm că se poate face performanță și într-o companie antreprenorială românească. Viziunea UTILBEN: 1 din 10 utilaje grele din Europa să fie vândute și servisate de UTILBEN.
Misiunea noastră este: Să creăm o companie grozavă în care oamenii sunt sprijiniți să își atingă potențialul maxim

Valorile noastre sunt:

Dezvoltare Personală: Fiecare angajat citește timp de 20 de minute pe zi în Academia UtilBen. Prin ACADEMIA UTILBEN fiecare coleg are acces la traininguri, video-uri și cărți de dezvoltare personală.
Onestitate: Odată ce un client a cumpărat un utilaj de la noi, el rămâne clientul nostru fidel timp de minim 20 de ani
Promptitudine: Răspundem la cerințele clienților de 10 ori mai repede decât competitorii noștri

Până acum am povestit despre ce tip de Personal Assistent căutăm pentru Directorul Executiv, care vor fi responsabilitățile tale și care este viziunea UTILBEN

Acum îți vom de ce să nu aplici.Iar apoi îți vom spune cum poți să aplici pentru acest rol.

Nu aplica daca:

· Ești o persoană care NU poate ține confidențiale aspecte atât profesionale cât și private
· Ești o persoană care renunță ușor sau care se sperie de lucruri pe care nu le cunoaște
· Îți place confortul și predicitibilitatea
· Te împotmolești și ai nevoie de ajutor sau confirmare la fiecare pas
· Nu ești o persoană disciplinată
· Nu îți place să lucrezi cu oamenii
· Nu te știi incadra în termene limită
· Nu îți place să înveți lucruri noi și să îți îmbunătățești performanța

Iar acum, dacă încă mai ești interesat și îndeplinești toate lucrurile pe care le-am prezentat anterior și vrei să contribui la dezvoltarea și transformarea unei afaceri naționale într-una internațională, iată ce trebuie să faci în continuare:

Aplică la următorul link: https://utilben.ro/career-details/52
*Doar persoanele care aplica pe site-ul Utilben vor fi luate in considerare. *

Descrierea companiei

UTILBEN este principalul importator de utilaje NOI și second hand din România. Compania UTILBEN este specializată în importul de utilaje de calitate, închirieri și service multibrand pentru utilaje de construcții și utilaje agricole. UTILBEN este prezentă pe piața românească începând cu anul 2006.

Compania UTILBEN este reprezentant autorizat pe piață pentru brandurile:

Sunward, NTC, Minelli, Movex, Palazzani, D'avino, Unia, Airo, Dressta, Hyundai, Putzmeister, Deutz Fahr, Kaeser, Farmtrac, Pronar, Hydra Ram, CAMS.

UTILBEN este de asemenea principalul importator de utilaje second hand din România.

Oferim servicii complete în domeniul utilajelor, vânzări, achiziții, service și piese de schimb.

UTILBEN are o echipă tânără și ambițioasă de oameni pasionați de utilaje. Media de vârstă în firmă este de 33 de ani.

Scop: Să contribuim la trasformarea României prin afaceri făcute cu integritate și caracter.

Misiunea: Sa creăm un mediu de creștere și dezvoltare prin care să adăugăm intenționat valoare oamenilor.

Viziune: 1 din 10 utilaje grele folosite în Europa este vândut și servisat de UTILBEN.

Valori: Onestitate: Odată ce un client a cumpărat un utilaj de la noi, el rămâne clientul nostru fidel timp de minim 20 de ani.

Promptitudine: Răspundem la cerințele clienților de 10 ori mai repede decat competitorii nostri.

Dezvoltare: Fiecare angajat citește timp de 20 de minute pe zi în Academia UtilBen

Prin valorile reprezentate dorim să fim un partener de afaceri bun și de încredere, oferind soluții cerute de piață și în aceeași măsură de a fi un angajator responsabil care își motivează angajații.

Expirat
Personal Assistant with Super Powers  -  UTILBEN

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close