Publicat 23 Mar 2021 | Expiră 23 Apr 2021

Oracle EBS Financials Consultant

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

- Bachelor's degree in Computer science, Economics or equivalent;
- Oracle E-Business Suite Financials (General Ledger, Payables, Receivables, Fixed Assets, Cash Management) experience/knowledge;
- Oracle E-Business Suite iExpense experience/knowledge;
- Minimum 5 years of experience as Oracle EBS Financials Consultant;
- Oracle E-Business Suite 12 Financial Management Certified Implementation Specialist;
- Client facing and consulting experience in at least 3 implementation projects as a key consultant;
- Excellent analytical and problem-solving skills;
- Flexible and adaptable attitude;
- Fluency in English;
- Demonstrate excellent communication skills;
- Ability to use strong industry knowledge to relate to customer needs and dissolve customer concerns and high level of focus and attention to detail;
- Strong work ethic with good time management ability to work with diverse teams and lead meetings;
- 5+ years of implementation and upgrade experience for Oracle EBS Financials (General Ledger, Payables, Receivables, Fixed Assets and Cash Management);
- Oracle Unified Method experience/knowledge;
- Business process knowledge for a wide range of functional areas (Order to Cash, Procure to Pay, Asset to Retire);
- Ability to discover the gaps between the current business processes and the future business processes;
- Excellent problem solving and testing skills.

Descrierea jobului

- Translate business requirements and high-level design documents into clear implementation low-level design documents;
- Setup the Oracle E-Business Suite Financials modules: General Ledger, Payables, Receivables, Fixed Assets and Cash Management;
- Deliver custom training materials based on the implemented solutions;
- Deliver training sessions based on the custom training materials;
- Deliver test plan and test cases for the implemented solutions;
- Assist customer during User Acceptance Test phase;
- Deliver custom setup documentation for the implemented solutions;
- Collaborate with other consultants to coordinate in delivery;
- Support production release rollouts.

Descrierea companiei

APT Resources & Services SRL

Cu o prezență de peste 24 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor.

Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03

Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7

Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638

APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

Expirat
Oracle EBS Financials Consultant  -  APT RESOURCES & SERVICES SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close