Publicat 21 Iun 2019 | Reactualizat 21 Iul 2019 | Expiră 22 Iul 2019

Operator Telesales - Brasov

25 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Cautam colegi care sa se integreze in proiectele noastre pentru activitati de Outbound desfasurate in limba romana.
Daca te regasesti in descrierea de mai jos si vrei sa profiti de ocazia de a face parte dintr-o companie dinamica vino sa ne cunoastem!

Candidatul ideal:

  • Capacitate de analiza si sinteza, disponibilitate de a intelege nevoile clientului si a oferi solutii optime,
  • Persuasiune,
  • Cunostinte medii de Microsoft Office sau orice alt program similar (xls., word, ppt),
  • Abilitati de comunicare verbala si scrisa,
  • Inteligenta numerica si verbala,
  • Abilitati de rezolvare a problemelor,
  • Atentie distributiva si concentrata, spirit organizatoric,
  • Spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client,
  • Capacitatea de a dezvolta relatii de lucru eficiente cu colegii,
  • Rezistenta la stres si activitati repetitive.

Descrierea jobului

Iata ce va trebui sa faci:

• Vei contacta clientii activi din baza de date furnizata,
• Vei recontacta clientii din portofoliu respectand etapele, termenele si procedurile prevazute
• Furnizarea de informatii corecte si complete clientilor, referitoare la produsele si serviciile companiei; activare servicii noi de internet si Tv pentru clientii existenti pe voce
• Solutionarea cererilor de modificare in profilul clientului conform procedurilor departamentului
• Inregistrarea aspectelor relevante ale interactiunii cu clientii in baza de date specifica
• Directionarea solicitarilor catre departamentele specializate si comunicarea raspunsului final clientilor interni/externi
• Inregistrarea sugestiilor, sesizarilor si reclamatiilor venite din partea clientilor interni si externi si transmiterea acestora catre superiorul direct sau/si departamentul responsabil
• Alte activitati similare solicitate de superiorii ierarhici

Ce vei primi:

  • Contract de munca pe perioada nedeterminata si cursuri de formare profesionala cu traineri de specialitate;
  • Salariu motivant, tichete de masa;
  • Comision din vanzari;
  • Oportunitati reale de avansare pe pozitii de Middle Management;
  • Orar flexibil, in ture, 5 zile pe saptamana, de luni pana vineri,
  • Mediu de lucru placut.

Pentru mai multe detalii puteti aplica la acest anunt si vom programa o discutie la sediul companiei.

Descrierea companiei


CGS Romania este una dintre cele mai mari companii pe piata de call center/contact center din Romania.

Ca angajat al CGS Romania te vei bucura de un program flexibil cu posibilitati de angajare atat in regim full-time cat si part- time, de traininguri de formare si de pachete salariale deosebite.

In cadrul companiei noastre sunt apreciate performanta, implicarea, abilitatile de leadership, proactivitatea, dar mai ales valorile umane. Oamenii reprezinta cel mai important atu al companiei.

Alatura-te echipei noastre entuziaste si dinamice pentru dezvoltarea ta profesioanala!

www.cgscontactcenter.com

Aflati mai multe despre politica de confidențialitate CGS cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra personale : http://romania.cgsinc.com/wp-content/uploads/2018/05/CGS-GDPR-Candidate-privacy-policy-RO.pdf

Expirat
Operator Telesales - Brasov  -  Computer Generated Solutions Romania SRL