Candidatul Ideal
Studii medii/ superioare, de preferinta in domeniul economic;
Experienta de cel putin 2 ani in domeniul bancar, cu precadere in activitatea de casierie si operatiuni;
Cunostinte bune de operare PC;
Cunoasterea limbii engleze cel putin la nivel mediu;
Orientare catre clienti;
Orientare catre rezultat, respectand standardele calitative si cantitative;
Spirit de echipa;
Integritate morala;
Descrierea jobului
Vei efectua activitatile tranzactionale (cash/ non-cash) pentru toate segmentele de clientela, precum si cele operationale si comerciale aferente produselor si serviciilor de baza oferite de Banca.
Te vei ocupa in special de:
Gestionarea numerarului si a altor valori, in conformitate cu reglementarile interne;
Efectuarea activitatilor tranzactionale si operationale pentru toate segmentele de clienti (Persoane Fizice, Small Business, SME si Corporate);
Desfasurarea activitatilor de vanzare cu privire la produsele de baza (deschideri de conturi curente, emitere carduri de debit, etc.);
Sprijinirea activa a campaniile de marketing ale Bancii (in unitate sau telefonic) pentru atingerea obiectivelor de vanzari ale unitatii; generarea de lead-uri de vanzari pentru Managerii clienti Small Business si Managerii clienti Persoane Fizice;
Actualizarea informatiilor clientilor in sistemele Bancii, conform normelor si reglementarilor interne si ale BNR;
Efectuarea activitatilor de identificare a clientelei, verificarea si actualizarea datelor referitoare la clienti si la activitatea desfasurata de acestia, monitorizarea relatiei de afaceri cu clientul de la momentul inceperii pana la incheierea ei, in conformitate cu prevederile legale, reglementarile interne si de Grup in materie (NCCPSBFT, FATCA/CRS etc.);
Clasarea si arhivarea zilnica a documentelelor rezultate in urma operatiunilor efectuate, conform reglementarilor/instructiunilor aplicabile;
Te vei bucura de:
Oportunitatea de a lucra in cadrul unuia dintre cele mai puternice grupuri financiare din lume;
Salariu competitiv si tichete de masa;
Abonament de servicii medicale la o clinica privata;
Accesul la o retea mondiala de experți medicali, prin care se asigura o a doua opinie si tratament in cazul bolilor grave;
Zi libera platita cu ocazia aniversarii tale;
Rasplatirea fidelitatii fata de companie;
Considerăm că succesul nostru se datorează atât profesioniștilor cu care lucrăm, cât și motivației și sentimentului de apartenență la un Grup internațional. Punem preț pe dezvoltarea competențelor profesionale pentru atingerea obiectivelor, lucruri care duc la construirea unei relații durabile cu clienții noștri, bazată pe încredere și calitatea serviciilor.
Descrierea companiei
Intesa Sanpaolo Bank este subsidiara unuia dintre cele mai mari grupuri bancare din Europa și lider în Italia pe toate zonele de business (retail, corporate și wealth management). Grupul oferă servicii financiare către 20 milioane de clienți, printr-o rețea de peste 5.300 de unități teritoriale, având o prezență internațională strategică prin cele 12 subsidiare din țările din Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa de Nord.
În Romania, Intesa Sanpaolo Bank se adreseaza atât clienților Corporate și IMM, cât și clienților persoane fizice. Banca finanțează antreprenori locali și străini, care doresc să își crească afacerea, oferindu-le acces nu doar la produsele și serviciile locale, ci si la oferta globală a unuia dintre cele mai solide grupuri financiare din lume.
https://www.intesasanpaolobank.ro
- 30 Sept. 2025
Customer Service Agents / Agent Relații cu Clienții
FSP GLOBAL SRL
Cluj-Napoca, Campia Turzii, Dej și alte 2 orașe - 16 Sept. 2025
Agent servicii client - customer support - sector 3
M&CO HR Services
București650 - 750 EUR net / lună