Publicat 13 Sep 2017 | Reactualizat 25 Sep 2017 | Expiră 04 Oct 2017

Operator receptie

1 post

Candidatul ideal

Bune cunostinte operare PC - Office – excel, Outlook;
Abilitati de comunicare, organizare, perseverenta;
Atentie concentrata;
Disponibilitate de dialog, comportament civilizat

Descrierea jobului

Asigura activitatea de telefonie centrala a organizatiei;
Raspunde de preluarea corespondentei sosita pe adresa firmei (plicuri, faxuri, oferte etc);
Raspunde de buna circulatie a corespondentei (corespondenta este inmanata numai destinatarului, iar, in cazul in care nu este precizat un destinatar, se inmaneaza sefului direct;
Asigura si raspunde de expedierea in bune conditii a tuturor faxurilor si scrisorilor;
Preia toate apelurile telefonice si le directioneaza in functie de cererea interlocutorului, afland identitatea acestuia pe care trebuie sa o comunice;
Primeste persoanele din afara si le indruma spre departamentele competente sau sala de intalniri;
Indeplineste activitatile de protocol;

Descrierea companiei

Diverta este principalul retailer de entertainment și dezvoltare personală din România, cu un concept unic pe piața locală, adaptat nevoilor și intereselor întregii familii.
Sub sloganul "Mereu ceva nou", Diverta a lansat un nou concept de magazin: un spațiu de shopping structurat pe 3 zone de interes, creat pe baza preocupărilor publicului Diverta: „Îmi place", "Mă joc și învăț" și "Am succes".

Mix-ul de produse Diverta include: cărți, produse de papetărie, jucării, cadouri, colecții școlare și pentru adolescenți, jocuri, gadgeturi tech&non-tech, accesorii media.
Dinamic, inovator, variat, prietenos și de încredere, brandul Diverta devine un spațiu în care poți găsi soluții de cadou pentru toate vârstele și toate gusturile.

Operator receptie  -  Diverta