Candidatul Ideal
Cautam colega pentru postul de operator receptie cladire de birouri.
Candidatul ideal
Prezenta agreabila, amabilitate, abilitati bune de comunicare
Atitudine politicoasa, zambitoare si pozitiva fata de totii chiriasii sau vizitatorii cladirii
Persoana dinamica, pozitiva, cu abilitati de organizare;
O buna organizare si curatenie a Receptiei si zonelor aferente
Capacitate de lucru in echipa si bune abilitati de comunicare si relationare;
Cunostinte nivel mediu de limba engleza - vorbit;
Cunoasterea a pachetului Ms Office (Word, Excel, Power Point, navigare pe Internet);
Abilitate de a invata lucruri noi;
Responsabilitate si punctualitate.
Candidatul ideal
Prezenta agreabila, amabilitate, abilitati bune de comunicare
Atitudine politicoasa, zambitoare si pozitiva fata de totii chiriasii sau vizitatorii cladirii
Persoana dinamica, pozitiva, cu abilitati de organizare;
O buna organizare si curatenie a Receptiei si zonelor aferente
Capacitate de lucru in echipa si bune abilitati de comunicare si relationare;
Cunostinte nivel mediu de limba engleza - vorbit;
Cunoasterea a pachetului Ms Office (Word, Excel, Power Point, navigare pe Internet);
Abilitate de a invata lucruri noi;
Responsabilitate si punctualitate.
Descrierea jobului
Intampinarea politicoasa a vizitatorilor, inregistrare si directionare acestora catre destinatia dorita;
Anuntarea chiriasilor din cladire atunci cand se prezinta vizitatori, cu scopul de a fi preluati de catre acestia;
Gestionarea salilor de conferinte din cladire (rezervare, contracte, pregatire sali);
Intocmirea de situatii sau documente la cererea superiorului direct;
Sarcini de protocol si relatii cu publicul;
Diverse activitati specifice de secretariat.
Asigurarea suportului administrativ pentru celelalte departamentele administrative
Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor
Anuntarea chiriasilor din cladire atunci cand se prezinta vizitatori, cu scopul de a fi preluati de catre acestia;
Gestionarea salilor de conferinte din cladire (rezervare, contracte, pregatire sali);
Intocmirea de situatii sau documente la cererea superiorului direct;
Sarcini de protocol si relatii cu publicul;
Diverse activitati specifice de secretariat.
Asigurarea suportului administrativ pentru celelalte departamentele administrative
Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor
Descrierea companiei
Ce iti oferim noi:
Un mediu de lucru modern si dinamic
Oportunitatea de a lucra intr-o companie tanara si in continua dezvoltare, alaturi de o echipa entuziasta
Contract de munca pe perioada nedeterminata;
Program de lucru L- V 8:30 – 17:30
office@modern-grup.ro 0745 58 50 68
Un mediu de lucru modern si dinamic
Oportunitatea de a lucra intr-o companie tanara si in continua dezvoltare, alaturi de o echipa entuziasta
Contract de munca pe perioada nedeterminata;
Program de lucru L- V 8:30 – 17:30
office@modern-grup.ro 0745 58 50 68
Joburi similare


