Operator PC în orașele Deva și Hunedoara (remote)

Finprom - 10 poziții
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Jobul tău de acasă!

Competenţe necesare pentru a face parte din echipa noastră!
- cunoştinţe de operare PC (pachetul MS Office);
- atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;
- capacitate de analiză şi sinteză;
- capacitate de adaptare;
- orientare spre atingerea obiectivelor;
- spirit de echipă;
- studii medii;
- cunoaşterea limbii italiene (constituie un avantaj).

Descrierea jobului

Responsabilităţi:
- analizarea şi prelucrarea documentelor personale şi imobiliare necesare creditării;
- utilizarea sistemului pentru gestionarea documentaţiei digitalizate;
- recunoaşterea naturii documentelor primite şi clasificarea lor cu scopul de a crea baza pentru un alt proces de management al documentaţiei;
- analizarea documentelor primite şi deciderea asupra viitoarelor faze de procesare.

Beneficii:
- bonus de performanţă;
- cursuri gratuite de limba italiană online;
- training tehnic intern de specialitate online;
- training de perfecţionare şi specializare online;
- program full-time (L-V)/ muncă de acasă;
- evenimente FinProm.

FinProm, pentru cariera ta!

Descrierea companiei

Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Luxemburg. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2.700 de magazine.

Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date.

Cu o experiență de peste 14 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!

Publicat 14 oct. 2021 Reactualizat 11 nov. 2021 Expiră 13 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos