Operator facturare/vanzari online

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu 2300 - 3500 RON
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Experienta in domeniul vanzarilor, magazine online;
  • Atentie la detalii, abilități de vanzare, negociere;
  • Abilităti de prezentare, planificare si un bun management al timpului, comunicare ( scris si verbal) claritate in exprimare, abilitati de ascultare, ordonata si cu simt de organizatoric
  • Orientare catre solutii si rezultate;
  • Partener de echipa;
  • Responsabilitate, motivare, implicare, capacitate de respectare a termenelor, punctualitate.
  • Minim 2 ani experienta pe un post similar;
  • Bun cunoscator al programelor de calculator, administrare site online
  • Studii medii / superioare;
  • Persoana comunicativa, pozitiva, sociabila.
  • Experienta in sfera relatiilor cu clientii;
  • Atitudine pozitiva

Descrierea jobului

Principalele responsabilitati:
  • promovarea produselor si a imaginii companie, a serviciilor oferite de companie si comercializarea produselor atat prin telefon, email cat si online
  • ofera informatii despre produse si modul lor de folosire
  • ofera clientilor consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile lor, oferind informatii privind caracteristicile acestora
  • sugereaza produse adecvate cererii, oferind alternative pentru produsele care nu sunt în stoc;
  • administreaza si confirma comenzile plasate in cadrul magazinului online
  • procesează comenzile plasate de clienți prin intermediul site-ului, email sau telefon, urmarind intreg procesul de livrare si retur;
  • Corecteaza erorile ce vor aparea in fluxul operational;
  • Ofera suport si identifica solutii pentru solicitarile interne si externe;
  • trimite comenzile catre depozit si verifica statusul fiecarei comenzi;
  • generarea de AWB-uri pentru firmele de curierat
  • mentine si dezvolta portofoliul de clienti, conform standardelor de buna practica ale companiei;
  • adaugă produse cu descriere detaliata, administreaza produsele si stocurile acestora in magazinul online, conform stocului disponibil;
  • verificarea, actualizarea produselor pe site-urile partenere;
  • respecta procesele si procedurile de lucru interne.
  • realizeaza planul de vanzari si de incasari
  • capacitatea de adaptare rapida in divese situatii
  • furnizarea de informatii catre clienti cu privire la disponibilitatea in stoc a produselor, conditii si modalitati de transport, informatii privind serviciile si produsele din portofoliul firmei;
  • preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati.
  • participarea la prezentari ale produselor la targuri si expozitii la nivel national si international.
  • comunicarea cu clientii magazinului;
  • alte sarcini legate de vanzarile online.
Condiții:
  • Salariul motivant, bonuri de masa+ bonusuri pe criterii de performanta
  • Concedii conform legislației;
  • Discount la toate produsele
  • Training si suport in realizarea obiectivelor si activitatilor
  • Oportunitati de dezvoltare profesionala si promovare in cadrul firmei
  • Program de lucru: luni – vineri 9.00 – 17.30 cu pauza
  • Locatie birou – Green Gate Office

Descrierea companiei

Compania Next Step Investments, cu sediu central in Bucuresti, este specializata in distribuirea de produse inovatoare, sigure si sanatoase, precum accesorii pentru mama si copil si produse pentru ingrijire.

Recunoastem meritele partenerilor nostri de nadejde, motiv pentru care muncim din greu pentru a aduce noi produse in portofoliul nostru.

Echipa noastra este motivata si dedicata furnizarii celor mai bune produse si servicii.
Publicat 1 oct. 2021 Reactualizat 29 oct. 2021 Expiră 31 oct. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos