Operator Facturare (full-time)

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

- cunoasterea unei limbi straine la nivel mediu/conversational preferabil lb. germana
- cunoasterea oricarei limbi straine din urmatoarele: franceza, sarba, turca, poloneza, ceha sau bulgara, reprezinta dе asemenea un avantaj
- cunostinte dе geografie
- studii medii sau superioare
- cunostinte operare PC si MS Office
- experienta anterioara ca dispecer /logistica / transport reprezinta un avantaj
- aptitudini dе comunicare in relatia cu clientii si subcontractorii societati
- capacitate dе lucru in conditii dе stres, flexibilitate si independenta
- comunicativitate
- capacitate dе acumulare rapidă a cunoştinţelor noi
- capacitate dе muncă în echipă
- comportament adecvat si o voce prietenoasa
- orientare catre clienti si servicii
- talent organizatoric

Descrierea jobului

- emite facturi catre clientii firmei si le trimite acestora impreuna cu documentele de transport, online sau conventional pe posta/curier;
- verifica si inregistreaza facturile incasate si trimite remindere de plata pentru facturile scadente si neincasate;
- verifica corectitudinea datelor de pe facturi si a documentelor de transport primite de la transportatori;
- verifica zilnic conformitatea documentelor de transport si semnaleaza mai departe eventualele neconformitati;
- pastreaza legatura cu transportatorii firmei pentru a obtine documentele de transport corecte, lizibile si in timp util;
- proceseaza documentele de transport primite in original si le inregistreaza in registrul online de intrari;
- verifica datele clientului catre care factureaza si pastreaza contactul cu acesta pe toata durata procesului de facturare;
- verifica si arhiveaza toate documentele de transport aferente comenzilor facturate;
- obtine de la subcontractori toata documentatia necesara (CMR, facturi, sau orice alt document legat de transport) si le salveaza in softul companiei/le indosariaza la dosarele din cadrul departamentului de contabilitate;
- noteaza in registrul documentelor sau inregistreaza in softul companiei documentele care nu au fost depuse de soferi sau subcontractori;
- va informa in cel mai scurt timp, superiorul direct, despre orice reclamatie sau informatie ce poate afecta buna desfasurare a modului de lucru al companiei;
- introduce in software-ul firmei si prelucreaza datele din documente;
- verifica conformitatea datelor introduse in calculator, cu datele din documentele/mediile primare;
- salveaza periodic si in situatii critice datele introduse si pastreaza copiile de siguranta ale datelor salvate;
- selecteaza si verifica datele inainte de a le introduce in calculator;
- corecteaza erorile intalnite sau le raporteaza supervizorului direct;

Beneficii:
- salariu atractiv;
- prime de vacanta si sarbatori;
- sesiuni de training;
- evenimente de Craciun;
- oportunitatea de a se dezvolta intr-un mediu multinational, dinamic, proactiv, atent la natura, alaturi de o echipa tanara;
- bonusuri in functie de performanta;
- loc de munca stabil intr-o companie aflata intr-o continua dezvoltare;
- oportunitati reale de dezvoltare profesionala si promovare in interiorul companiei

Descrierea companiei

# SPECIAL DELIVERIES, DIRECT AND TIME-CRITICAL TRANSPORTS, PROCUREMENT LOGISTICS, EXPRESS OVERNIGHT, CUSTOMS CLEARANCE IMPORT/EXPORT SERVICES, OWN FLEET, EXCLUSIVE PARTNERS, REAL-TIME GPS & TRACKING #

Founded in 2007, the logistics company, Logistream International, specialises in direct and customised transports, Europe-wide time-critical procurement and outbound logistics, express overnight transports and customs clearance import/export services for countries such as Serbia, Macedonia, Turkey, Ukraine, Russia, Norway or Switzerland.

Besides our 120 exclusive contractual partners whose vehicles drive only on behalf of our company, we have invested into our own fleet in order to be ready to meet the needs of any company. Due to our customers frequent demands, we have been focusing on the development of our own fleet which consists now of over 80 vehicles, from vans to semi-trailer trucks, daily available for you. Also, it is noteworthy to emphasize here the wide variety of vehicle availability owing to to approx. 710 ,,ad-hoc” partner companies with whom we work through a self-contained network (no freight exchange !) on the basis of a regular cooperation.
Publicat 23 mai 2022 Reactualizat 20 iun. 2022 Expiră 22 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.