Publicat 20 Dec 2018 | Reactualizat 17 Ian 2019 | Expiră 19 Ian 2019

Operator colectare debite (Call-Center)

10 posturi

Candidatul ideal

Ești la început de drum și îți dorești să te dezvolți profesional într-o companie multinațională, în cadrul unei echipe tinere și profesioniste? Sau îți dorești un venit suplimentar pe durata studenției ? Dacă răspunsul este “da”, te așteptăm în echipa noastră! :)
APS România este în căutare de colegi noi pentru poziția de Operator Colectare Creanțe, în cadrul departamentului nostru de Call Center. În activitatea sa, operatorul are cel mai important rol, fiind prima persoană implicată în procesul de negociere pentru rezolvarea situației pe cale amiabilă a contractelor gestionate de către societatea noastră.

Ce ne dorim de la tine ?
• Să deții abilități dezvoltate de comunicare și să îți dorești să le folosești în negociere;
• Să fii o persoană atentă la detalii și să poți lucra atât individual, cât și în echipă;
• Să fii o persoană ambițioasă și să îți dorești să te dezvolți alături de noi;
• Să ai cunoștințe de operare PC;
• De restul ne ocupăm noi :)

Descrierea jobului

Ce trebuie să faci ?
• Vei contacta persoanele care înregistrează întârzieri la plată, în vederea recuperării debitelor restante;
• Vei negocia termenele de plată și vei oferi suport în găsirea unor soluții viabile pentru achitarea debitelor;
• Vei înregistra informațiile obținute în aplicația de lucru.

Ce îți oferim?
• Știm că timpul este important pentru fiecare dintre noi, din acest motiv poți opta pentru un program full-time (8h) sau part-time (6h);
• Un pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare:
- parte salarială fixă;
- tichete de masă;
- decontarea abonamentului de transport;
- bonusuri de performanță;
- acces la pachete de servicii medicale private;
- alte beneficii pentru timpul tău liber: abonamente la o bibliotecă modernă destinată companiilor, reduceri la abonamentele pentru sălile de fitness, alte reduceri la cumpărături pentru parteneriatele agreate.
• Punem accent pe motivarea colegilor noștri și pe crearea unui mediu de lucru plăcut, motiv pentru care realizăm periodic training-uri, workshop-uri, competiții, petreceri tematice și teambuilding-uri.
Ți-am stârnit curiozitatea? Așteptăm aplicația ta, pentru a ne putea cunoaște mai bine și a-ți povesti despre echipa noastră! :)

Descrierea companiei

APS is a leading company in investment, management, and recovery of loan portfolios and real estate within Central and South-Eastern Europe. Founded in 2004, the company is headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia. APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.

Operator colectare debite (Call-Center)  -  Asset Portfolio Servicing Romania