Publicat 08 Ian 2016 | Expiră 09 Feb 2016

Operator Call Center

5 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Voce placuta, usurinta in comunicare si exprimare, politicos si entuziast
Atitudine pozitiva, personalitate energică, amabilitate si eficienta;
Seriozitate si perseverenta in atingerea obiectivelor propuse;
Punctualitate, automotivat şi cu spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, persoana empatica si creativa.
Descrierea ti se potriveste? Stii sa utilizezi un calculator? Atunci te asteptam sa faci parte din echipa noastra

Descrierea jobului

Responsabilitati:
Preluarea apelurilor telefonice venite din partea clientilor, identificarea problemelor cu care se confrunta acestia si stabilirea celei mai bune si rapide metode de rezolvare;
Iniţiază apeluri telefonice către clienţii existenţi sau foşti clienţi cu scopul de fidelizare a acestora;
Solutionarea sau directionarea catre departamentul potrivit;
Inregistrarea interactiunii cu clientul.

BENEFICII:
Oferim, un pachet salarial atractiv (salariu, bonusuri de performanta, tichete de masa si alte beneficii).

Descrierea companiei

OPS, companie romano-elvetiana, ofera solutii integrate eCommerce, web development, web design, online marketing, direct marketing, lead generation, fulfillment, call center.

Expirat
Operator Call Center  -  OPS