OPERATOR CALL CENTER

OPS - 2 poziții
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

- studii medii finalizate;
- abilitati foarte bune de comunicare: o dictie buna, voce placuta, o fire vesela, stapana pe sine;
- atitudine pozitiva, empatie si rabdare;
- abilitati de operare calculator (pachetul MS Office); lucrul cu baze de date reprezinta un avantaj;
- abilitatea de a lucra cu mai multe taskuri, simultan;
- orientare catre client;
- capacitate de a lucra in echipa;
- orientare catre atingerea obiectivelor;
- experienta in domeniul vanzarilor si / sau al relatiilor cu clientii

Descrierea jobului

- preluarea apelurilor (inbound), respectiv generarea apelurilor telefonice (outbound) de la / catre clienti.
- ofera clientilor raspunsuri corecte, complete si in timp, asigurand o comunicare cat mai eficienta cu acestia;
- inregistrarea comenzilor & informatiilor in baza de date utilizand programe specifice;
- gaseste solutii pentru situatiile semnalate de client utilizând procedurile de lucru;
- propune vanzari supliemtare;
- deleaga cazul catre alte departamente implicate atunci cand il depaseste nivelul de responsabilitate, respectand procedurile in vigoare.

Beneficii:
- transport asigurat;
- tichete de masa;
- training platit;
- echipa dinamica.

Descrierea companiei

OPS, companie romano-elvetiana, ofera solutii integrate eCommerce, web development, web design, online marketing, direct marketing, lead generation, fulfillment, call center.

Publicat 14 oct. 2021 Expiră 13 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos