Operator Call Center Relatii Clienti in limba romana Iasi

Oraș de lucru
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Angajam pe perioada nedeterminata personal pentru activitate de Call Center Inbound Relatii Clienti in limba romana sau activitate de Back Office pentru un important partener din Romania.

Se lucreaza doar din sediul din Iasi, in ture program de 8/ 6/ 4 ore, intr-un mediu de lucru placut, optim pentru atingerea obiectivelor prestabilite si a parametrilor de performanta.

Cautam persoane ambitioase, perseverente si motivate care isi doresc stabilitate la locul de munca, crestere profesionala si salariala dar si un mediu de lucru la care sa revina din weekend in fiecare luni, cu drag!

Se ofera initial pachet salarial de baza, compus din salariu fix in valoare de 2550 brut, plus tichete de masa in valoare de 20 de Ron/zi lucratoare (cca 400 Ron/luna) plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp in functie de rezultate, performanta.

De asemenea se ofera si curs formare initiala pentru cei fara experienta in domeniu, un curs de pregatire teoretica si practica de 29 de zile lucratoare cu cei mai buni traineri!

Descrierea jobului

Cerinte:

- abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba romana si de ascultare activa;
- atitudine pozitiva in comunicarea cu clientii;
- abilitati de lucru in echipa, adaptabilitate, responsabilitate;
- abilitatea de a acumula informatii in scurt timp;
- persoane ambitioase, competitive, muncitoare;
- persoane politicoase, concentrate pe client, orientate spre detalii;
- cunostinte medii de calculator, rapiditate in tastare, multitasking;
- experienta anterioara in domeniul Call Center sau in activitati similare constituie un avantaj.

Descrierea jobului

Activitatea agentilor presupune preluarea de apeluri, acordarea de asistenta clientilor, oferirea de informatii relevante, corecte si promovarea de servicii/produse.

Agentii isi asculta clientii cu atentie pentru a intelege exact nevoile lor si pentru a le oferi solutia cea mai potrivita. Capabili sa gestioneze un numar mare de apeluri, folosindu-si inteligenta, rabdarea si empatia, trebuie sa creeze pe cat posibil, pentru fiecare client, o experienta pozitiva si sa se asigure ca acesti clienti se simt sprijiniti si apreciati si mai ales informati corect!

De asemenea, agentii trebuie sa identifice oportunitatile de vanzare, atunci cand apar si sa recomande/ vinde clientilor produsele/ serviciile care se potrivesc cel mai bine nevoilor lor, respectand politicile si procedurile din companie.

Beneficii:

- training in sediu cu durata de 29 de zile platit si formare continua la locul de munca;
- mediu profesionist de lucru, colegi simpatici;
- program de lucru full time si part time;
- posibilitatea de a avansa in internul proiectului si a se dezvolta in cariera;
- contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile;
- pachet salarial baza, compus din salariu fix in valoare de 2550 brut, plus tichete de masa in valoare de 20 de Ron/zi (cca 400 Ron/luna) plus bonusuri de performanta si alte premii.
- teambuilding-uri (de 2-3 ori pe an).
Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!

Descrierea companiei

Grupul Open Mind a fost înființat în anul 2007 urmând ca în câțiva ani să devină leader pe piața din România în sectorul Business Process Outsourcing, impunându-se prin calitatea serviciilor oferite. În 2010, Open Mind își dublează numărul de angajați prin deschiderea unei noi filiale în Brașov. În 2016 încă o altă filială ia naștere în orașul Botoșani.

Activitățile din cadrul companiei nostre sunt: televanzarea proactivă (Teleselling/Outbound calls), și Telemarketing, stabilirea întâlnirilor de afaceri în sectorul business. Atât în sediul de la Brașov cât și în Iași avem și proiecte Inbound de asistentă tehnică software și hardware în domeniul IT- Information Technology și asistentă clienți.

Munca noastră presupune contacte cu diferite persoane zi de zi. Atitudinea și profesionalismul la telefon, comunicarea pozitivă, cum să fii persuasiv, empatia, capacitatea de a construi relații interumane cu clienții, precum și modul în care se desfășoară o convorbire telefonică, toate aceste noțiuni sunt explicate pentru fiecare proiect în parte, în cadrul training-ului inițial. Formarea continuă este de asemenea asigurată și structurată în funcție de nevoile profesionale de perfecționare ale fiecărui angajat în parte.

Publicat 27 ian. 2022 Reactualizat 24 feb. 2022 Expiră 26 feb. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.