Publicat 22 Nov 2019 | Reactualizat 20 Dec 2019 | Expiră 23 Dec 2019

OPERATOR CALL CENTER (Preluare comenzi prin telefon)

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Experienta
• Experienta CALL CENTER - minim 6 luni in relatii cu clientii sau vanzari

Cunostinte PC
• Bune cunostinte de operare calculator

Competente / Abilitati
• Cunostinte bune de limba romana
• Abilitati excelente de comunicare si ascultare
• Adaptabilitate, flexibilitate, spirit de initiativa
• Orientare catre client si rezultat
• Abilitati de lucru in echipa
• Etica si integritate
Limbi straine
• Cunostinte de limba engleza (nivel mediu)

Disponibilitate de a invata lucruri noi;
Punctualitate, seriozitate, corectitudine;
Permis de conducere categoria B.

Descrierea jobului

BENEFICII:

• Pachet salarial fix + bonuri de masa + bonusuri in functie de realizari
• Perioada de training platita; cheltuieli de transport asigurate de companie
• Perfectionare profesionala continua prin lucrul efectiv alaturi de o echipa de profesionisti

RESPONSABILITATI

• Promoveaza si vinde produsele companiei, identifica si centralizeaza nevoile/solicitarile clientilor in scopul indeplinirii targetului stabilit, ducand astfel la cresterea cifrei de afaceri
• Realizeaza riguros si la timp rapoartele si alte documente necesare in procesul de vanzare
• Furnizeaza informatii generale (preturi, ingrediente, beneficii, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emiterii facturii, data scadenta, etc.)
• Inregistreaza solicitarile si reclamatii clientilor si le proceseaza in conformitate cu procedurile interne
• Furnizeaza date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a programului de gestiune
• Solicita ajutorul sefului direct ori de cate ori rezolvarea cerintelor clientilor depaseste competentele proprii
• Ia masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul clientilor si cerintele sefilor ierarhici
• Dovedeste interes pentru atingerea indicatorilor de performanta
• Instiinteaza superiorul direct despre orice situatie de natura sa afecteze activitatea proprie sau interesele legitime ale clientilor sau ale companiei

Cunostinte programe WIN MENTOR constituie un avantaj
Punctul de lucru al societatii noastre se afla in comuna Harman, judet Brasov. Se asigura transport din Brasov.

Descrierea companiei

PRODUCATOR DE CEAIURI SI SUPLIMENTE ALIMENTARE.
www.adnatura.ro

Punctul de lucru al societatii noastre se afla in comuna Harman, judet Brasov. Se asigura transport din Brasov.

www.adnatura.ro

Expirat
OPERATOR CALL CENTER (Preluare comenzi prin telefon)  -  SC ADSERV SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close