Publicat 19 Dec 2018 | Reactualizat 15 Aug 2019 | Expiră 11 Sep 2019

Operator call-center cu germana

10 posturi

Candidatul ideal

- stapaneste limba germana la un nivel avansat, scris si vorbit;
- are abilitati excelente de comunicare;
- ii place sa comunice si este orientat spre client;
- este o persoana organizata cu o atitudine pozitiva;
- lucreaza eficient si este o persoana foarte atenta la detalii;
- are cunostinte operare PC;
- are cunostinte de MS Office.

Descrierea jobului

Descriere job
- preluarea apelurilor si protocolarea acestora in baza de date a firmei;
- informarea clientiilor in raport cu activitatea companiei;
- colaborarea in bune conditii cu echipa si celalalte departamente;
- comunicarea scrisa dupa un model structurat;
- intelegerea si redarea de texte;
- medierea cazurilor spre multumirea clientului.

Beneficii:
- loc de munca stabil;
- program de lucru flexibil;
- pachet salarial atractiv;
- sporuri, bonusuri si alte beneficii, in functie de realizarile lunare.

Descrierea companiei

Grupul Adecco este lider mondial în furnizarea de servicii specializate de resurse umane. Serviciile pe care le oferim vin ca o oglindire a cunoașterii pieței din România și a înțelegerii clare a nevoilor clienților, ca rezultat a 50 de ani în care am acumulat experiență și cunoștințe și în care am implementat tehnici și metode moderne de lucru.

Pentru mai multe joburi ne puteți vizita website-ul www.adecco.ro unde vă puteți înregistra CV-ul în baza de date Adecco sau puteți descărca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay.

Adecco se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte dreptul la intimitate si la protectia datelor dvs. cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de catre Adecco puteti gasi pe www.adecco.ro.

Operator call-center cu germana  -  Adecco Resurse Umane