![HS MEDICAL SRL](https://content.ejobs.ro/img/logos/3/306930.png)
Operator calculator
HS MEDICAL SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Persoana punctuala, ordonata si cu atentie catre detalii.
Cunostintele de Office (word, xls) sunt obligatorii. Cunoasterea limbii engleza este obligatorie.
Cunostinte de contabilitate primara sunt un plus.
Cunostintele de Office (word, xls) sunt obligatorii. Cunoasterea limbii engleza este obligatorie.
Cunostinte de contabilitate primara sunt un plus.
Descrierea jobului
Cautam o colega/un coleg care sa completeze echipa noastra, si sa indeplineasca urmatoarele sarcini din departamentul logistic: receptie marfa, control ︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂inventar, facturare.
Programul de lucru este de luni pana vineri, full time, de 8h + 1h pauza de masa si se poate incepe oricand in intervalul 8:30-10:00.
Nu lucram in weekend sau in timpul sarbatorilor legale.
Responsabilitati:
- receptionarea marfii: verificare cantitativa si calitativa a produselor;
- controlul periodic al inventarului;
- pregatirea comenzilor catre furnizori, in functie de necesarul de stoc;
- pregatirea coletelor pentru livrare: emitere aviz/facturi/AWB curier;
- organizarea documentelor contabile lunare;
- preluarea comenzilor de la clienti;
- oferirea de suport si informatii legate de produsele din stoc catre colegii din departamentul de vanzari.
Toate aceste responsabilitati vor fi efectuate impreuna cu un coleg cu experienta. Vom oferi suport si training pana vor fi intelese procedurile noastre interne.
Beneficii:
- salariu net negociabil, in functie de experienta
- bonuri de masa
- prime la sarbatorile legale
- bonusuri de performanta
- decontare transport
Programul de lucru este de luni pana vineri, full time, de 8h + 1h pauza de masa si se poate incepe oricand in intervalul 8:30-10:00.
Nu lucram in weekend sau in timpul sarbatorilor legale.
Responsabilitati:
- receptionarea marfii: verificare cantitativa si calitativa a produselor;
- controlul periodic al inventarului;
- pregatirea comenzilor catre furnizori, in functie de necesarul de stoc;
- pregatirea coletelor pentru livrare: emitere aviz/facturi/AWB curier;
- organizarea documentelor contabile lunare;
- preluarea comenzilor de la clienti;
- oferirea de suport si informatii legate de produsele din stoc catre colegii din departamentul de vanzari.
Toate aceste responsabilitati vor fi efectuate impreuna cu un coleg cu experienta. Vom oferi suport si training pana vor fi intelese procedurile noastre interne.
Beneficii:
- salariu net negociabil, in functie de experienta
- bonuri de masa
- prime la sarbatorile legale
- bonusuri de performanta
- decontare transport
Descrierea companiei
Suntem o companie care se ocupa cu distributia de dispozitive medicale (implanturi, echipamente, consumabile) dedicate pacientilor ortopedici.
Clientii nostri sunt spitalele de stat, spitalele private, clinicile private, cabinetele medicale individuale.
Tindem spre excelenta si incercam in fiecare zi sa devenim mai buni.
Clientii nostri sunt spitalele de stat, spitalele private, clinicile private, cabinetele medicale individuale.
Tindem spre excelenta si incercam in fiecare zi sa devenim mai buni.
Publicat
23 Mai 2024
Reactualizat
23 Mai 2024
Expiră
23 Iun. 2024
Joburi similare