Candidatul Ideal
- Minim 6 luni experienta intr-o activitate similara
- Studii medii finalizate, studii superioare (constituie avantaj)
- Cunostinte de limba engleza la nivel conversational.
- Bune cunostinte de lucru in Excel;
- Foarte bune abilitati de comunicare, organizare, si lucru in echipa.
- Studii medii finalizate, studii superioare (constituie avantaj)
- Cunostinte de limba engleza la nivel conversational.
- Bune cunostinte de lucru in Excel;
- Foarte bune abilitati de comunicare, organizare, si lucru in echipa.
Descrierea jobului
- Realizeaza responsabilitati administrative privind documentele contractuale ale clientilor existenti in scopul eficientizarii activitatii operationale;
- Colaboreaza la gestionarea arhivei existente, sorteaza, ordoneaza, numeroteaza documentele si actualizeaza baza de date;
- Colaboreaza cu membrii departamentului operational in cazul in care identifica o neconcordanta in cadrul documentelor contractuale pentru a le corecta;
- Ordoneaza documentele in arhiva fizica si electronica cu asigurarea mijloacelor de protectie ale acestora;
- Organizeaza activitatea privind arhivarea documentelor contractuale la nivel de departament operational;
- Scaneaza documente specifice departamentului, le arhiveaza si le incarca in sistemele de lucru ale companiei;
- Actualizeaza datele in instrumentele interne de lucru, pastrand acuratetea acestora
- Verifica si sa introduce in sistemul informatic facturile provenite de la furnizorii service, conform procedurilor stabilite.
- Colaboreaza la gestionarea arhivei existente, sorteaza, ordoneaza, numeroteaza documentele si actualizeaza baza de date;
- Colaboreaza cu membrii departamentului operational in cazul in care identifica o neconcordanta in cadrul documentelor contractuale pentru a le corecta;
- Ordoneaza documentele in arhiva fizica si electronica cu asigurarea mijloacelor de protectie ale acestora;
- Organizeaza activitatea privind arhivarea documentelor contractuale la nivel de departament operational;
- Scaneaza documente specifice departamentului, le arhiveaza si le incarca in sistemele de lucru ale companiei;
- Actualizeaza datele in instrumentele interne de lucru, pastrand acuratetea acestora
- Verifica si sa introduce in sistemul informatic facturile provenite de la furnizorii service, conform procedurilor stabilite.
Descrierea companiei
Teamland este cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane. Oferim cu profesionalism servicii din domeniu precum:
- recrutarea de manageri sau specialiști,
- asigurarea de forţă de muncă temporară,
- audit de Resurse Umane,
- instruirea personalului.
Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoştinţele noastre de specialitate şi din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluţii inovative pentru fiecare client.
Joburi similare
- 14 Nov. 2025
Operator CNC(strung) - Apahida Cluj
ManpowerGroup Romania
Cluj-Napoca, Turda, Campia Turzii și alte 2 orașe


