Candidatul Ideal
Ce te va ajuta sa ai succes:
- Studii universitare, de preferinta in domeniul economic;
- Experienta anterioara in domeniul financiar si/sau Pensii si Asigurari (minim 1 an);
- Experienta in domeniul pensiilor private (constituie un avantaj);
- Gandire analitica si atentie la detalii;
- Spirit de observatie si atentie distributiva;
- Excelente abilitati de organizare, monitorizare si raportare;
- Excelente abilitati de comunicare si capacitate de relationare cu alte persoane;
- Excelente abilitati de utilizare a pachetului complet Microsoft Office (Excel avansat);
- Abilitati de prezentare si comunicare atat verbale, cat si in scris.
Descrierea jobului
Ce vei face la noi:
Crezi ca te potrivesti? Iata ce iti oferim
Vei avea liber la:
Alătură-te echipei noastre!
- Intocmesti si procesezi in sistemele informatice dosarele cererilor de pensie, invaliditate si deces, atat prin plata unica, cat si esalonata. Emiti rapoarte si pastrezi evidenta acestor documente.
- Comunici cu Depozitarul pentru transmiterea rapoartelor cu participanti noi/confirmarea calculelor emiterii sau rascumpararii unitatilor de fond;
- Interactionezi cu Directia Financiar si Contabilitate, respectiv cu Departamentul Juridic, pentru finalizarea platilor participantilor eligibili;
- Asiguri evidenta corecta a conturilor individuale ale participantilor la fondurile de pensii administrate de BCR Pensii;
- Identifici si procesezi incasarile/platile efectuate de participanti la fondurile de pensii si generezi rapoarte din sistemele informatice. Emiti/verifici rapoartele de comisioane contributii;
- Contribui la simplificarea si armonizarea proceselor operationale pe care le desfasori;
- Asiguri coerenta solutiilor propuse cu legislatia in vigoare si fluxurilor operationale existente;
- Cooperezi cu echipa operationala si IT: iei in considerare, intelegi nevoile si riscurile proceselor operationale si identifici posibilitati de imbunatatire a functionarii acestora prin utilizarea tehnologiei informatiei;
- Colaborezi cu echipa de Investitii, Financiar si Contabilitate si Suport Operatiuni pentru desfasurarea activitatilor zilnice si ocazional cu Departamentele Control Intern, Risc si Juridic, in functie de situatiile operationale necesar a fi corectate/prevenite/imbunatatite;
- Intampina si consiliaza participantii, respectiv mostenitorii in vederea intocmirii dosarului de plata a activului net personal;
- Te asiguri de corectitudinea si procesarea actelor de aderare in sistemul informatic de gestiune si corectezi eventualele erori de procesare; Transmiti rapoartele si notificarile aferente procesului de aderare;
- Pregatesti actele de aderare necesare raportarii lunare catre Institutiile de Evidenta;
- Asiguri furnizarea si procesarea documentelor de la participantii care doresc sa se transfere la/de la alt fond de pensii administrate privat;
- Comunici cu alte fonduri de pensii externe in vederea transferurilor unitatilor de fond ale participantilor/beneficiarilor;
- Asiguri corectarea eventualelor erori materiale (nume, prenume, cnp, etc) existente in sistemele informatice si raspunzi la solicitarile in scris ale clientilor/participantilor;
- Tii evidenta documentelor inregistrate (nr. intrare/ intern/ iesire) aferente proceselor desfasurate, asigurand buna functionare a circuitului documentelor;
Crezi ca te potrivesti? Iata ce iti oferim
- Oportunitati de invatare si dezvoltare intr-un mediu de lucru prietenos;
- Facilitati bancare si extra beneficii pentru pensia privata;
- Servicii medicale la o clinica privata;
- Un program de lucru flexibil si work from home;
- Sedii centrale moderne si usor accesibile, in zona Grozavesti;
- Pana la 27 zile de concediu de odihna in functie de anii de experienta profesionala;
- Pana la 7 zile libere personale/an in plus fata de concediul de odihna, pentru evenimente personale;
- Zi libera pentru ziua ta de nastere;
- Programe si platforme care iti permit sa inveti oricand, oriunde si de pe orice dispozitiv;
- Posibilitatea de a aplica ulterior pe alte posturi deschise in companie pentru a-ti sustine evolutia profesionala;
Vei avea liber la:
- Inițiativă și organizare
- Gândire analitică și corectitudine
- Comunicare și obiectivitate
Alătură-te echipei noastre!
Descrierea companiei
BCR PENSII iti ofera sustinerea si mediul in care iti vei modela propriul drum, vei avea ocazia sa faci fata unor provocari pe masura talentelor tale. Cel mai important este ca o vei face intr-o companie unde vei simti ca intr-adevar contezi, pentru ca:
- Ne pasa de talentul, ideile si personalitatea ta;
- Suntem clari cand vorbim despre asteptarile noastre de la tine: determinare si initiativa;
- Ne implicam in evolutia ta si iti oferim libertatea de a deveni cel mai bun
Joburi similare
- 23 Sept. 2025
Operator bancar servicii clienti (Teller)
UniCredit Bank
Constanta, Iasi, Ramnicu Valcea și alte 2 orașe