Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Ofiter Call Center- Arad

BANCA COMERCIALA INTESA SANPAOLO ROMANIA S.A.
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Daca te consideri o persoana ambitioasa, implicata, cu abilitati de comunicare si iti doresti sa construiesti o cariera in sectorul bancar, iti oferim oportunitatea de a te alatura echipei Intesa Sanpaolo Bank Romania, subsidiara a unuia dintre cele mai solide grupuri financiare din Europa și lider în Italia pe toate zonele de business.

Ne dorim un coechipier care sa aiba:

Studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare); - constituie un avantaj;
Experienta de cel putin 1 an intr-un rol ce implica servicii clienti, telemarketing, telesales, retentie clienti sau
vanzari;
Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor si timpului de lucru;
Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp;
Operativitate in utilizarea aplicatiilor informatice;
Orientare spre client;
Orientare spre rezultate;
Spirit de echipa si auto-motivatie;
Limba engleza – cel putin nivel mediu.

Descrierea jobului

Misiunea ta:

Solutionarea cerintelor clientilor venite pe mai multe canale de comunicare: telefon (cu precadere), e-mail, chat, Social ︁︀​︂︃︃​︁︂︇​︁︂︈Media, precum si informarea si consilierea clientilor in accesarea si utilizarea produselor si serviciilor oferite de Banca, mentinand o imagine pozitiva a Bancii.

Te vei ocupa in special de:

Tratarea apelurilor telefonice si a mesajelor scrise primite de la clientii Bancii si potentialii clienti referitoare la
informatii si suport privind produsele si serviciile oferite de Banca, dupa cum urmeaza:
- Cont curent: inrolare clienti si diverse informatii; Carduri suport total; Internet Banking/Mobile Banking si
mToken;
- Produse si servicii: informatii comerciale privind produsele si serviciile bancii, tarife, comisioane, dobanzi.
Ascultarea, identificarea si empatizarea cu nevoile clientului, avand o atitudine pozitiva orientata spre acesta;
Imbunatatirea in permanenta a calitatii serviciului, prin preluarea constanta a feedback-ului si proactivitate;
Respectarea fluxul de lucru in colaborare cu departamentele Bancii;
Documentarea interactiunilor cu clientii in sistemele specifice de Call Center;
Oferirea unor informatii precise si clare clientilor, precum si asumarea responsabilitatii in acuratetea datelor.
transmise.

Programul de lucru este hybrid de luni pana vineri, in ture, dupa cum urmeaza:
08:00- 16:30
09:30- 18:00
11:30- 20:00
si prin rotatie va cuprinde si zilele de sambata si duminica (full remote) platite conform legislatiei in vigoare.

Descrierea companiei

Intesa Sanpaolo Bank este subsidiara unuia dintre cele mai mari grupuri bancare din Europa și lider în Italia pe toate zonele de business (retail, corporate și wealth management). Grupul oferă servicii financiare către 20 milioane de clienți, printr-o rețea de peste 5.300 de unități teritoriale, având o prezență internațională strategică prin cele 12 subsidiare din țările din Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa de Nord.

În Romania, Intesa Sanpaolo Bank se adreseaza atât clienților Corporate și IMM, cât și clienților persoane fizice. Banca finanțează antreprenori locali și străini, care doresc să își crească afacerea, oferindu-le acces nu doar la produsele și serviciile locale, ci si la oferta globală a unuia dintre cele mai solide grupuri financiare din lume.

https://www.intesasanpaolobank.ro

Publicat 22 Mai 2024 Reactualizat 12 Iun. 2024 Expiră 21 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.