Office Manager

Prisum Healthcare - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

  • Absolvent studii superioare;
  • Minim 3 an experienta in domeniu pe un post identitic sau similar;
  • Foarte bune cunostinte de operare PC (MS Excel – cunostinte nivel mediu - avansat);
  • Cunostinte de limba engleza peste nivel mediu;
  • Permis auto Cat. B fara incidente majore;
  • Excelente abilitati de organizare, planificare si coordonare, prioritizare si managementul timpului;
  • Excelente abilitati de gandire analitica si rezolvare de probleme;
  • Autonomie, initiativa si spirit proactiv;
  • Munca in echipa si cooperare;
  • Abilitati de comunicare foarte bune;
  • Rigoare si atentie la detalii.
  • Orientare spre obiective si rezultate;
  • Integritate si onestitate;
  • Excelente abilitati de lucru in echipa.

Descrierea jobului

Misiunea postului
  • Contribuie la conceperea si implementarea politicilor, procedurilor si norme interne in aria coordonata;
  • Gestioneaza si asigura respectarea conditiilor contractuale pentru contractele de prestari servicii centralizate (servicii administrative, etc);
  • Supervizeaza si coordoneaza echipa din directa subordonare si asigura un mod optim si eficace din punct de vedere al costurilor si eficientei proceselor.

Descrierea jobului
  • Coordoneaza proiectele alocate si participa la implementarea acestora, urmarind incadrarea in bugetul si specificatiile pre-stabilite, conform bugetului anual agreat si solicitarilor interne;
  • Reprezinta societatea in relatia cu autoritatile, in vederea obtinerii documentelor necesare departamentelor din cadrul societatii;
  • Identifica, achizitioneaza, gestioneaza si asigura respectarea conditiilor contractuale pentru contractele de office management din toate locatiile companiei (telefonie, servicii administrative, protocol, mentenanta echipamente etc);
  • Coordoneaza activitatea si echipa din directa subordine;
  • Face propuneri si implementeaza masuri de optimizare a flotei de echipamente necesare bunei desfasurarii a activitatii societatii;
  • Administreaza mijloacele fixe si obiectele de inventar din toate locatiile companiei, asigurand interfata cu echipa financiara pentru a asigura reflectarea acestora in inregistrarile contabile;
  • Monitorizeaza aplicatia si informatiile privind datele parcului auto;
  • Pregateste si prelucreaza diverse rapoarte pe baza informatiilor exportate din aplicatia de monitorizare a parcului auto.

Beneficii
  • Pachet salarial motivant, in conformitate cu studiile, experienta si abilitatile solicitate;
  • Posibilitatea unui programul de lucru flexibil;
  • Tichete de masa;
  • Bonus de performanta, direct proportional cu performanta companiei si cea individuala;
  • Buget lunar alocat pentru beneficii flexibile (abonament medical in cadrul unei retelei private de sanatate/ tichete de vacanta/ pensie privata);
  • Prime evenimente;
  • Posibilitatea decontarii transportului sau autoturism de serviciu;
  • Concediu de odihna raportat la vechimea totala in munca;
  • Fructe proaspete, cafea, ceai si apa la birou;
  • Facilitati bancare;
  • Training-uri de specialitate pentru dezvoltarea competențelor necesare postului;
  • Mediu de lucru profesionist si competitiv, insa in acelasi timp prietenos, care te va ajuta sa te dezvolti si sa inveti continuu.

Prin aplicarea la acest job esti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind Protectia Persoanelor Fizice in ceea ce priveste Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal.
Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.
In cazul in care experienta profesionala va fi considerată potrivita cu cerintele postului, va vom contacta in vederea stabilirii unui interviu.

Descrierea companiei

Dedicated to Life. Naturally.

Fondată în 1994, compania Prisum este dedicată îmbunătățirii sănătății printr-o gamă largă de produse și servicii.

Ne ducem la îndeplinire Misiunea, parcurgând pași zi de zi în direcția pe care ne-am propus-o

Suntem dedicați consumatorilor noștri prin oferirea unor produse și servicii care să le îmbunătățească sănătatea și astfel, întreaga Viață.

Ne tratăm cu respect angajații, acționarii, partenerii de afaceri și clienții.

Oferim produse sigure, de înaltă calitate și rămânem preocupați în permanență de nevoile și dorințele consumatorilor noștri.

Credem că pasiunea cu care ne urmărim obiectivele, inspirația de care sperăm să dăm dovadă în alegerile făcute și curajul care ne caracterizează - sunt elementele necesare unei creșteri sănătoase.

Dedicated to Life. Naturally.

Viziunea Prisum este aceea de a se dedica Vieții. Respectăm Viața în toate formele sale: natură, oameni, animale. Suntem dedicați acestui vis de a face bine celor din jur. De aceea am ales să oglindim această viziune în "mantra" care ne călăuzește: "Prisum. Dedicated to Life. Naturally."

Ilustrația folosită pentru reprezentarea grafică a identității Prisum pornește de la șirul lui Fibonacci și ajunge la "raportul de aur", raport care simbolizează perfecțiunea, echilibrul, frumusețea, fiind regăsit deseori în natură.

Spirala de Aur reprezentată de elemente ce se regăsesc în natură.

Publicat 6 mai 2022 Reactualizat 25 mai 2022 Expiră 5 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.