Publicat 06 Nov 2018 | Reactualizat 21 Nov 2018 | Expiră 06 Dec 2018

Office Manager

1 post

Candidatul ideal

Clădim locuințe, vieți, eleganță. La GLOIRE înseamnă viitor, stabilitate. Dezvoltăm parteneriate, aducem satisfacție, iar în același timp ne consolidăm echipa. Te invităm să ni te alaturi pe postul de Office Manager. Dacă ai abilități de comunicare, tact și agilitate, dacă te identifici cu valorile noastre și trecutul tău profesional poate vorbi despre tine, convinge-ne că tu ești cea /cel în care vom investi. Așteptăm CV-ul tău!

Descrierea jobului

Office Manager este persoana care răspunde de organizarea şi coordonarea activităţilor din sediul firmei pentru atingerea unei eficienţe organizaţionale maxime și se subordonează directorului executiv. Office Manager trebuie să aibă abilităţi dezvoltate de lucru cu oamenii, să fie experimentat în rezolvarea unor sarcini administrative şi de birou şi să deţină cunoştinţe avansate de utilizare a pachetelor software din categoria MS Office.

Atribuții generale:
- administrează şi coordonează toate activităţile din cadrul sediului firmei;
- crează şi implementează politicile din cadrul sediului firmei;
- monitorizează personalul din cadrul sediului firmei;
- menţine ordinea şi disciplina în cadrul personalului;
- întocmeşte programul de lucru lunar precum şi programarea concediilor de odihnă;
- rezolvă conflictele dintre angajaţi;
- evaluează performanţele personalului;
- obţine aprobări privind diverse situaţii apărute în cadrul office;
- colaborează cu departamentul resurse umane la crearea de politici şi proceduri pentru recrutarea, consilierea şi instruirea personalului;
- administrează echipamentele de birou şi încheie contracte de service şi mentenanţă pentru acestea;
- întocmeşte şi actualizează inventarul cu obiectele şi materialele din cadrul sediului firmei (office);
pregăteşte şi transmite corespondenţa în numele firmei;
- primeşte şi plăteşte facturile de utilităţi, materiale de birotică şi consumabile;
- relaţionează cu proprietarul imobilului în care se află sediul firmei, cu poliţia, cu pompieri, cu firmele de pază şi intervenţie;
- se asigură de faptul că angajaţii au toate materialele necesare pentru o bună desfăşurare a activităţii;
- face prognoza privind achiziţia de diverse materiale;
- răspunde de ordinea şi curăţenia în cadrul sediului firmei;
- face aranjamente de ordin logistic pentru şedinţe şi întâlniri.

Deprinderi şi calificări necesare:
- sunt necesare studii superioare cu diplomă de licenţă în domeniul bussiness administration;
- minim 3 ani vechime într-un post de administrare dintr-un sediu de firmă (personal assistant, executive assistant, project manager);
- să demonstreze integritate morală, seriozitate, responsabilitate, tact, diplomaţie, un raţionament corect şi confidenţialitate;
- să aibă abilităţi dezvoltate de comunicare atât oral cât şi în scris;
- să aibă un comportament flexibil;
- să fie capabil să dezvolte relaţii interpersonale (în limba română precum şi engleză);
- să aibă abilităţi şi experienţă organizatorică, capacitatea de a lua decizii şi a rezolava diverse probleme;
- să aibă capacitate de planificare şi prioritizare;
- să aibă atenţie distributivă;
- să fie motivat şi eficient;
- să aibă o bună capacitatatea de luare a deciziilor;
- să aibă abilităţi dezvoltate de management a stresului precum şi a timpului;
- să deţină cunoştinţe solide de limbi străine (engleză, franceză, germană, japoneză, etc);
- să cunoască bine o suită software de genul Microsoft Office;
- să deţină cunoştinţe bune în domeniul TIC.

Descrierea companiei

La GLOIRE este un fond de investitii românesc cu capital privat, având parteneri companii și corporații cu capital privat. Investim în principal în domeniul imobiliar, fiind activi în sudul și sud-estul Europei. Strategia noastră este să oferim soluții pentru creșterea și aportul de valoare adăugată pentru capitalul clienților noștri și să oferim o bază stabilă pentru investiții pe termen lung, cu risc scăzut.

Office Manager  -  La GLOIRE