Office manager / secretara

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Studii superioare, dе preferat in domeniul economic si/sau administrarea afacerii,
  • cunoaşterea avansată a limbii engleză (scris, vorbit, citit)
  • Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii
  • cunoştinţe avansate dе operare PC
  • bune abilităţi dе organizare a timpului, sarcinilor şi locului dе muncă;
  • capacitate dе a respecta termene limită;
  • capacitate dе multi - tasking.

Descrierea jobului

  • primirea vizitatorilor indrumarea si anuntarea persoanelor de contact din societate;
  • preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
  • asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
  • preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
  • elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
  • Realizarea necesarului de rechizite/consumabile/protocol si a comenzii aferente
  • Gestionare registru intrari-iesiri
  • Arhivare si organizarea documentelor
  • Organizarea agendei de lucru pt directorul general

PASTRAREA CONFIDENTIALITATII INFORMATIILOR DIN CADRUL COMPANIEI
- realizeaza pontaje si tine evidenta personalului;
Activitati specifice de contabilitate primara:
- tine evidenta documentelor contabile

Beneficii:
Compania asigura conditii foarte bune de lucru, posibilitate de avansare si diverse bonusuri, inclusiv masa de pranz asigurata!
PROGRAM DE LUCRU: L-V; 9:00 -> 18:00 (pauza de masa 1h).

Descrierea companiei

Companie nou infiintata cu a carei activitate consta in servicii de marketing CALL CENTER si Customer support. Echipa tanara si dinamica!
Publicat 29 iun. 2021 Reactualizat 29 iul. 2021 Expiră 29 iul. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos