Publicat 10 Feb 2021 | Reactualizat 12 Mar 2021 | Expiră 13 Mar 2021

Office Manager (pentru sediul din Bucuresti)

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Responsabilitatii principale:
i. Administreaza relatiile cu tertii furnizori de servcii/bunuri pentru buna functionare a activitatii (curieri, utilitati, etc)
ii. Atributii de receptie-secretariat (telefoane, protocol, corespondenta, etc)
iii. Acorda asistenta executiva directorului general (planificarea agendei de intalniri, redactarea de drafturi, minute ale intalnirilor la care participa impreuna cu directorul general, preluarea mesajelor etc.)
iv. Asigura suport la departamentul Gestiune & Administrativ
v. Se ocupa de organizarea diverselor evenimente pentru firma
(teambuildings, trainings, outings, Christmas dinners, other events)


Cerinte candidat:
Minim Diploma de Studiile Superioare
Experienta in Departament Administrativ sau similar de minim 3 ani
Limba engleza nivel avansat
Bune capabilitati de administrare, organizare si multi-tasking
Abilitati de comunicare si inter-relationare
Responsabilitate si determinare in indeplinirea cu success a sarcinilor
Atitudine pozitiva, constructiva si optimista
Spirit constiincios, respectuos, etic, si loial
Fire vesela, placuta, cu un bun simt estetic
Simt al umorului
Experienta in pozitii similara este un avantaj

Descrierea jobului

Sa fie primul punct de contact al firmei fata de clientii, partenerii si furnizorii externi, sa
furnizeze suport secretarial echipei de management si in special directorului general si sa
indeplineasca responsabilitati de natura administrativa prin care sa se asigure de buna functionare a biroului si aprovizionarea cu cele necesare. Postul reprezinta o trambulina pentru ocuparea altor pozitii in cadrul societatii, in functie de maniera de indeplinire a responsabilitatilor, disponibilitatea de iesi din zona de comfort pentru dezvoltarea personala, abilitatile individuale, studii, precum si necesitatile de dezvoltare ale firmei.

Descrierea companiei

SCALA ASSISTANCE a intrat pe piata de profil in anul, aducand - in premiera - in Romania conceptul de vanzare online a rovinietelor. Compania beneficiaza de o prezenta multinationala, investeste continuu in dezvoltarea retelei sale de vanzari, retail si corporate, si se preocupa de diversificarea gamei de servicii in acord cu nevoile consumatorilor sai. Actualmente, compania noastra detine 301 de puncte autorizate de vanzare a rovinietelor si o prezenta multinationala in Romania, Ungaria, Bulgaria, Republica Moldova.

Activitatea de distributie de roviniete a companiei noastre este autorizata de Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (C.N.A.I.R. S.A.).

SCALA ASSISTANCE este singura compania din Romania ce are ca principal obiect de activitate emiterea si distribuitia de roviniete pentru utilizarea retelei de drumuri nationale si autostrazi din Romania. De asemenea,ocietateavine in intampinareanbsp; clientilor cu noi linii de business: Activitatea de incasare a taxei de pod si Activitatea de reincarcarecartele preplatite (Prepay).

a si o completare la distibutia de roviniete, pentru parteneri care au contract cu Scala Assistance am dezvoltat posibilitatea de a oferi clientilor si posibilitatea de reincarcare a cartelelor preplatite (prepay). Aceasta activitatea a aparut la solicitarea partenerilor nostri ce doreau sa ofere clientilor si acest serviciu.

Reincarcarea cartelelor se face pentru operatorii de telefonie mobila ORANGE, VODAFONEsi TELEKOM.

Vanzarea rovinietelor se realizeaza prin urmatoarele canale de vanzari:

servicile furnizate de website-ul ; divizia proprie de vanzari corporate; o gama larga de parteneriate strategice.

Principiile de baza ale societatii sunt axate pe realizarea de servicii de calitate la nivelul celor mai mici detalii,pe raspunderea prompta fata de cerintele beneficiarilor, pe asumareaangajamentelor ferme in privinta livrarii rovinietelor si pe imbunatatirea permanenta a calitatii serviciilor oferite.

Printre clientiinostri se numara firme de renume din domeniul transporturilor, dar si din numeroase alte domenii de activitate. Aceasta dezvoltare a fost posibila datorita modalitatii, strategiei de lucru adoptate si a procedurii de comanda mult eficientizata.

Din dorinta de a oferi servicii de cea mai buna calitate clientilor nostri, am implementat un sistem de management orientat spre imbunatatirea permanenta a performantei, respectand normele standardului ISO 9001: 2015 – limbaj comun in ceea ce priveste calitatea in peste 160 de tari side organizatii.

Astfel, incepand din, SCALA ASSISTANCE, respectiv chiar activitatea de emitere a rovinietelor, este certificata ISO 9001:, fapt ce confirma bunele practici existente in interiorul organizatiei si faciliteaza dezvoltarea durabila intr-un mediu de afaceri concurential.

Compania noastra este singura din Romania care are certificare ISO 9001: 2015 pentru activitatea de emitere a rovinietelor

Avand la dispozitie un sistem de management competitiv, bazat pe implicarea intregii echipe, raspundem cu succes exigentelor ridicate ale clientilor nostri si onoram angajamentele asumate intr-o maniera eficienta, transparenta si flexibila.

Politica noastra se axeaza pe concentrarea pe activitatile declarate, pe derularea acestora in spiritul imbunatatirii continue, dezvoltarea unui mod de lucru care sa duca la intampinarea cerintelor clientilor nostri.

Strategia aplicata este strategia anticipativa prin care se determina evolutiile viitoare ale pietei si se adopta decizii strategice corespunzatoare.

Valorile companiei noastre sunt:

RESPECT- fata de angajati, clienti, furnizori, investitori; INTEGRITATE - ne comportam cu onestitate si cautam sa atingem standarde profesionale si etice cat mai inalte; RESPONSABILITATE - construim relatii credibile si responsabile cu toti clientii si furnizorii nostri, astfel incat sa raspundem cerintelor si nevoilor acestora; EXCELENTA - urmarim in mod constant performanta si calitatea prin: educatie si dezvoltare profesionala permanenta, satisfacerea clientului, inovatie, munca in echipa.

Motto-ul site-ului , “Simplifica-ti drumul!” este si motto-ul companiei noastre. Consideram ca, prin serviciile pe care le punem la dispozitia clientilor nostri si companiilor cu care colaboram, reusim in mod real sa simplificam procesele legate de achizitionarea si de managementul taxelor de drum.

Expirat
Office Manager (pentru sediul din Bucuresti)  -  SCALA ASSISTANCE

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close