Candidatul Ideal
Căutăm o persoană energică, organizată și pozitivă, care să fie sprijinul de încredere al colegilor și să asigure buna funcționare a biroului nostru 🏢.
🎯 Ce ne dorim de la tine:
🎯 Ce ne dorim de la tine:
- Atitudine pozitivă, proactivitate și spirit de inițiativă;
- Comunicare excelentă și promptitudine în rezolvarea sarcinilor;
- Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu;
- Experiență într-un rol cu interacțiune directă cu clienții;
- Abilități foarte bune de comunicare, prezentare și relaționare;
- Orientare către obiective și atenție la detalii;
- Cunoștințe solide de Microsoft Word, Excel și Outlook;
- Capacitatea de a prioritiza și de a gestiona eficient situațiile neprevăzute.
Descrierea jobului
📈 Responsabilitățile tale vor include:
- Preluarea și redirecționarea corespondenței (fizice și electronice);
- Gestionarea registrului de intrări–ieșiri și a borderourilor de contracte;
- Redactarea informărilor, notificărilor, și adreselor oficiale;
- Pregătirea sălilor de ședință, inclusiv protocolul (cafea, apă, gustări etc.
- Asigurarea stocului necesar de consumabile și produse pentru birou (hârtie, toner, cafea, ceai etc.).
Descrierea companiei
Înființată în 2009, ADURO Ia crescut pe o piață în plină criză economică venind în sprijnul companiilor private și a instituțiilor publice pentru demararea și finalizarea lucrărilor propuse.
MISIUNEA ADURO Realizarea de proiecte sustenabile, cu profesionalism și onestitate. Proiecte care ne fac să ne simțim mândri!