- Absolvent de liceu sau scoala profesionala.
- Cunostinte in domeniul: transmisii mecanice, pneumatica, hidraulica, pompe, instalatii sanitare.
- Capacitate de a intelege un desen tehnic.
- Persoana organizata si dinamica cu viteza de reactie si capacitate de anticipare.
- Asigura intretinerea liniei de productie: verificarea starii de functionare a tuturor vonveyoarelor, a benzilor de vacuum, starea de uzura a rulmentilor, a motoreductoarelor si ventilatoarelor;
- Efectueaza inspectii tehnice si reparatii preventive.
- Participa la montajul si punerea in functiune a noilor utilaje.
- Foloseste aparatele de masura si control.
- Asigura suport tehnic pentru alte departamente.
- Excutarea confectiilor metalice conform cerintelor.
- Participa la operatiile de schimbare a conveyoarelor pe partea auxiliara a liniilor de productie.
CANPACK Group has been operating in the metal packaging market for over 25 years. During this period, the company has become a leading manufacturer in the beverage packaging industry in Central and Eastern Europe, constantly strengthening its market position in Western Europe, Asia, Africa and South America. CANPACK Group operates 25 plants and presently employs over 6,500 people worldwide with its annual sales that exceed $ 1.7 billion.
CANPACK considers the people - our dedicated, experienced and highly skilled employees - as the greatest asset to the company. This is why we strive to recognize the needs of our employees to ensure that they are happy not only in their role but especially in their work environment. We are determined to offer our employees the best opportunities to develop and progress especially by participation in international projects. We make every effort so that our employees feel part of our organization and its success.