Candidatul Ideal
- Limba engleza – nivel mediu (scris si vorbit);
- Cunostinte minime de MS Office (Word, Excel);
- Abilitati bune de comunicare si relationare;
- Atentie la detalii si capacitate de organizare;
- Proactivitate si orientare catre solutii;
- Abilitati de analiza si prioritizare in situatii complexe;
- Dorinta de invatare si adaptare continua;
- Capacitatea de a lucra eficient atat individual, cat si in echipa;
- Minim 1 an experienta in cadrul unui departament de Customer Care, experienta anterioara intr-o companie de marketplace, telecomunicatii, e-commerce prezinta un avantaj;
Descrierea jobului
Listare de produse:
Gestionarea comenzilor:
Gestionarea stocurilor:
Raportare:
- Incarcarea de noi produse si actualizarea celor existente, asigurand informatii complete si corecte (titluri, descrieri, preturi, imagini).
- Optimizarea produselor pentru vizibilitate si cautare prin folosirea de cuvinte cheie si a atributelor relevante.
- Crearea de descrieri si caracteristici clare si atractive care evidentiaza beneficiile si punctele forte ale produselor.
- Gestionarea listelor de produse pe diferite platforme online, mentinand informatiile si imaginile actualizate si corecte.
Gestionarea comenzilor:
- Monitorizarea starii comenzilor si urmarirea expedierilor din momentul plecarii din depozitul logistic catre marketplace-uri, precum si identificarea si solutionarea oricaror probleme sau intarzieri aparute pe parcurs.
Gestionarea stocurilor:
- Asistenta in gestionarea nivelurilor de inventar si disponibilitatea stocurilor din cadrul depozitului logistic si actualizarea acestora.
- Monitorizarea si actualizarea statusului produselor ca active sau inactive, in functie de disponibilitatea stocului.
- Operatiuni de customer care oferite atat clientilor finali prin site-ul propriu, cat si partenerilor prin marketplace-urile partenere.
Raportare:
- Solicitare de receptie si verificare a produselor la sosire, precum si inregistrarea acestora in sistem
- Monitorizarea feedback-ului, recenziilor și evaluărilor clienților pentru a identifica problemele legate de produse sau oportunitățile de îmbunătățire și escaladarea problemelor către echipele relevante pentru rezolvare
Descrierea companiei
Brandslandia Group este una dintre cele mai dinamice companii de eCommerce din Europa Centrala si de Est.
Cu sediul central in Bucuresti, Romania, administram un portofoliu divers de branduri si marci proprii pe multiple marketplace-uri pe 10 piete europene.
Cu sediul central in Bucuresti, Romania, administram un portofoliu divers de branduri si marci proprii pe multiple marketplace-uri pe 10 piete europene.
Joburi similare


