Publicat 29 Sep 2008 | Reactualizat 28 Oct 2008 | Expiră 30 Oct 2008

Marketing Asistant

2 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

1. Educatia minima necesara
o Studii superioare absolvite, de preferinta economice.
o specializari tehnici de vanzare
2. Experienta minima necesara:
o este necesara o experienta minima in munca de 1-2 ani;
o este necesara o experinta minima de specialitate de 1 an;
3. Calificari/ Specializari/ Instruiri minime necesare
o Cunostinte operare PC MS-Office: Word, Excel, Internet Explorer, Outlook Expres;
o cunostinte specifice - telecomunicatii, comunicare, management de proiecte, notiuni de marketing
o Cunoasterea la nivel inalt a limbii engleze;
4. Abilitati si deprinderi, insusiri fizice si psihice minime necesare
o Permis de conducere cat. B
o Talent în comunicarea verbala si scrisa
o Prezentare personala impecabila
o Talent în a asculta si a actiona simultan
o Seriozitate si atentie pentru detalii

Descrierea jobului

• Contactarea potentialilor clienti, negociere contracte, monitorizare contracte;
• ntlniri periodice cu conducerea societatii;
• Conceperea si managementul pe perioade pilot a noilor activitati de marketing si promovare proiecte;
• Retinerea si notarea oricarui tip de comentarii, reclamatii si sugestii despre sistemul de comenzi si primire a sms-urilor (logouri, sonerii, imagini color, etc.);
• Pregatirea si prezentarea planurilor de marketing si activitatilor specifice de promovare si vanzare a sms-urilor cu valoare adaugata;
• Controlul si utilizarea tuturor informatiilor, angajamentelor si a celorlalte componente care intervin n relatiile cu clientii n scopul realizarii obiectivelor de marketing ale societatii;
• Studii de piata pentru pozitionarea corecta a ofertei specifice n raport cu mediul concurential;
• Conceperea si elaborarea a materialelor de promovare a ofertei societatii;
• Informarea grupului tinta potential despre oferta si evenimentele societatii;
• Incheierea deconturilor financiare cu furnizorii si partenerii societatii;
• El trebuie sa fie ntr-o permanenta legatura cu indicatorii de masurare a planului de afaceri, a calitatii serviciilor oferite de societate, a gradului de satisfactie a clientilor;
• Fundamenteaza programele de marketing, vanzari, promovare, pe seama rezultatelor studiilor de piata;
• Stabileste baremuri pentru nivelul preturilor si rabatului comercial, conditiile de livrare si metodele de vanzare;

Descrierea companiei

Societate de telecomunicatii - PREMIUM SMS

Expirat
Marketing Asistant  -  Telemedia Consult